اخبار داغ

مدیرکل حج و زیارت استان یزد:

بیش از هزار یزدی در مراسم پیاده روی اربعین ثبت نام کردند

بیش از هزار یزدی در مراسم پیاده روی اربعین ثبت نام کردند
شریفی، مدیر حج و زیارت استان یزد، گفت: یک هزار و ۵۳۰ نفر به صورت قطعی در سامانه سماح جهت شرکت در مراسم پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی اصغر شریفی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان مراسم پیاده روی اربعین، اظهار کرد: تا کنون یک هزار و ۵۳۰ نفر به صورت قطعی در سامانه سماح جهت شرکت در مراسم پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: مرز چذابه آماده پذیرایی از زائران یزدی است و عزاداران حسینی برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین با مراجعه به این مرز، می توانند اقدامات لازم را انجام دهند.

,

مدیرکل حج و زیارت استان یزد با تاکید بر شرایط مورد نیاز برای شرکت در مراسم اربعین تصریح کرد: تزریق دو نوبت واکسن کرونا زا شروط اصلی پذیرش زائران است و افرادی که بیش از ۶ ماه از آخرین تزریق واکسن کرونا در آنها گذشته است باید نسبت به تزریق نوبت یادآور اقدام کنند.

,

وی گفت: افراد واجد شرایط هر چه سریعتر با مراجعه به سامانه سماح، ثبت نام خود را تکمیل و نهایی کنند و همچنین تاکید می شود که در صورت عدم ثبت نام در سامانه به مرز مراجعه نکنند.

,

شریفی با بیان توصیه هایی در زمینه شرکت در مراسم پیاده روی اربعین، عنوان کرد: زائران عزیز از رفت و آمد به صورت انفرادی خودداری کنند و تا حد ممکن به صورت گروهی در این مراسم شرکت کنند، اطلاعات شخصی خود را به صورت کامل و دقیق یادداشت کنند و همچنین نسیبت به تمدید گذرنامه خود اقدامات لازم را انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه