اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

رسانه‌ها بهترین ابزار برای طرح مشکلات و پی‌گیری مطالبات مردم هستند

رسانه‌ها بهترین ابزار برای طرح مشکلات و پی‌گیری مطالبات مردم هستند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به نقش مهم خبرنگاران و تاثیرگذاری آنان گفت: رسانه‌ها آئینه عملکرد مسئولان و بهترین ابزار برای طرح مشکلات و معضلات مردم و پی‌گیری مطالبات آنان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری، زنده نگهداشتن ایام‌الله انقلاب اسلامی، بزرگداشت باشکوه مناسبت‌های انقلابی و برگزاری پرشور مراسم ملی و انقلابی از مهم‌ترین اهداف تأسیس شورای هماهنگی انقلاب اسلامی اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
وی با بیان اینکه این شورا در طول ۴۲ سال عمر پربرکت خود با زمینه‌سازی حضور آگاهانه، گسترده، به‌موقع مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی و خلق حماسه‌های بی‌بدیل در مسیر تداوم، تعالی و مانایی انقلاب اسلامی گام برداشته است، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای ایفای نقش مؤثر و انجام رسالت انقلابی خود به همدلی و همراهی مسئولان، سازمان‌های مردم نهاد و رسانه‌ها به ویژه خبرنگاران و عکاسان خبری امیدوار است.
,
 
,
حجت الاسلام اشجری با اشاره به اینکه خبرنگاران و عکاسان خبری، سربازان خط مقدم جبهه مبارزه با جنگ نرم هستند، ادامه داد: این قشر با آگاهی‌بخشی، انعکاس دستاوردهای نظام اسلامی و دمیدن روح امید در کالبد جامعه، دسیسه‌ها و شرارت‌های رسانه‌های دروغ‌پرداز و اجاره‌ای استکبار جهانی را خنثی می‌کنند و همچون سد مستحکمی در برابر فعالیت‌های رسانه‌ای دشمنان نظام ایستاده‌اند.
,
 
,
وی در ادامه با بیان اینکه شغل خبرنگاری در امتداد شغل انبیا بوده و این امر رسالت خبرنگاران را در جامعه اسلامی بسیار سنگین کرده است، تصریح کرد: حضرت زینب کبری (س) بهترین و کامل‌ترین اسوه و الگو برای خبرنگاران امروز است.
,
 
,
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان اضافه کرد: نام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با نام حضرت زینب کبری (س) گره خورده است و این پیوستگی، عظمت کار تبیین، پیام‌رسانی و خبرنگاری را به همگان گوشزد می‌کند.
,
 
,
وی با بیان اینکه رسالت خبرنگاران، رسالت زینبی است و بارزترین وظیفه اصحاب رسانه در موقعیت کنونی جهاد تبیین است، افزود: مبارزات انقلابی ملت ایران، رخدادهای منتج به پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، موفقیت‌های بیشمار نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضور باشکوه مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی و مراسم ملی و مذهبی با قلم خبرنگاران متعهد و دوربین عکاسان هنرمند ثبت و ماندگار شده و امروز به سندهای افتخار و مایه مباهات مردم مسلمان ایران تبدیل شده است.
,
 
,
حجت الاسلام اشجری با اشاره به اینکه رسالت بزرگ رسانه‌های در تراز انقلاب اسلامی تلاش برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و زمینه‌سازی ایجاد تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت ولیعصر (عج) در سایه پیروی از منویات رهبری معظم است، ادامه داد: آینده ایران اسلامی با رهبری پیامبرگونه حضرت آیت ‎الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و خدمتگزاری دولتمردان در تراز انقلاب اسلامی و همدلی و همراهی مردم مسلمان، ولایی و همیشه در صحنه بسیار درخشان است؛ وظیفه امروز رسانه‌ها، خبرنگاران و عکاسان خبری بازتاب این چشم‌انداز روشن در جامعه است.
,
 
,
وی با بیان اینکه رسانه‌ها آینه عملکرد مسئولان و بهترین ابزار برای طرح مشکلات و معضلات مردم و پیگیری مطالبات آنان هستند، افزود: باید فارغ از گرایش‌های سیاسی و سلیقه‌ای، روشنی بخش مسیر امیدآفرینی، حق‌طلبی و عدالت‌خواهی نسل جوان میهن اسلامی باشند.
,
 
,
اشجری در ادامه به نقش و حضور خبرنگاران و عکاسان گیلانی در مناسبت‌های انقلابی اسلامی طی سال‌های اخیر اشاره و اظهار کرد: این حضور زمینه ساز نمایش تصاویری ناب از حماسه‌های بی بدیل و درخشان گیلانیان ولایی و غیور در شرایط سخت جوی همچون بارش شدید باران و برف سنگین و بازتاب در رسانه‌های جهانی بوده است.
,
 
,
حجت‌الاسلام و المسلمین اشجری با قدردانی از خبرنگاران و عکاسان گیلان اظهار داشت: خبرنگاران و عکاسان گیلانی در مناسبت‌های انقلابی سال‌های اخیر، تصاویری ناب از حماسه‌های بی‎بدیل و درخشان گیلانیان ولایی و غیور در شرایط سخت جوی مانند بارش شدید باران و برف سنگین به ثبت رسانده‌اند که در رسانه‌های جهانی بازتاب بسیاری داشته است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه