اخبار داغ

استاندار یزد:

امروز حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان از هر زمانی لازم‌تر است

امروز حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان از هر زمانی لازم‌تر است
فاطمی گفت: امروز حمایت پشتیبانی و تسهیل گری از شرکت‌های دانش‌بنیان مثل نماز بر ما واجب است و نباید از این حمایت‌ها تخطی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، مهران فاطمی استاندار یزد در دوازدهمین نشست ستاد نوآوری و اقتصاد دانش بنیان که با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و نخبگان استان یزد برگزار شد، با بیان اینکه یزد می تواند پایلوت اجرای پروژه های دانش بنیان شود و این آمادگی در استان وجود دارد تصریح کرد: دولت و مجموعه معاونت فناوری بر تعهدات خود پایبند هستند اما بخشی باقی مانده که درخواست داریم این پروژه‌ها هرچه سریعتر تمام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: درخواست ما این است که حتما برای شهرستان ها جایگاه ویژه ای در نظر گرفته شود و ما نیز همراهی لازم را در این زمینه خواهیم داشت.

,

استاندار یزد خطاب به معاون علمی رئیس جمهور گفت: مثل همیشه که وارد یزد شدید اثرات ماندگاری از خود برجا گذاشتید امرو نیز مسکن نخبگان باید حل شود و لازم است که بهترین نقاط را در دانشگاه ها برای معرفی پارک علم و فناوری داشته باشیم.

,

فاطمی با بیان اینکه باید دفتر نخبگان در شان آنها باشد اظهار داشت: امروز حمایت و پشتیبانی و تسهیل‌گری شرکت های دانش بنیان مثل نماز بر ما واجب است و نباید از این حمایت ها تخطی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه