اخبار داغ

لیگ برتر کانوپولو| ملوان نداجا صدرنشین نیم فصل شد

لیگ برتر کانوپولو| ملوان نداجا صدرنشین نیم فصل شد
در پایان نیم‌فصل لیگ برتر کانوپولو آقایان ملوان نداجا در صدر جدول ایستاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، این رقابت‌ها با حضور ۷ تیم درخشان بندرانزلی، ملوان نداجا، نوین البرز، بازرگانی محمدنژاد بابلسر، شهید رسولی نوشهر، پاس مرزبانی فراجا و آجا نوشهر برگزار شد. تیم کارون خرمهشر در این دور از رقابت‌ها حضور نداشت.

هفته پنجم تا هفتم این رقابت‌ها با برگزاری ۹ مسابقه امروز برگزار شد و هر تیم سه مسابقه انجام داد.

در ادامه مسابقات هفته هفتم برگزار شد.

مسابقه تیم‌های درخشان بندرانزلی و بازرگانی محمدنژاد بابلسر با نتیجه ۷ بر ۴ به سود تیم درخشان بندرانزلی به پایان رسید. در این دیدار مرتضی خلیلی دو گل، امیرمحمد جلالی و ماهان ادریسی برای بازرگانی محمدنژاد بابلسر و سامان آسالان، سالار محسن‌زاده دو گل، محمدهادی شیشه‌چیان دو گل و محمدسام احمدی دو گل برای درخشان بندرانزلی گلزنی کردند.

مسابقه تیم‌های پاس مرزبانی فراجا و نوین البرز با نتیجه ۱۴ بر ۴ به سود تیم پاس مرزبانی فراجا به پایان رسید. در این دیدار امیر فتاح‌پور هشت گل، میلاد جعفری چهار گل، آرشام حیدرپور و محمدیعلی مولایی برای تیم پاس مرزبانی فراجا و امیرنظام مطلبی، محی‌الدین کریمی و متین باوندپور برای تیم نوین البرز گلزنی کردند.

مسابقه تیم‌های آجا نوشهر و شهید رسولی نوشهر با نتیجه ۸ بر ۵ به سود تیم شهید رسولی نوشهر به پایان رسید. در این دیدار حسن بریجانی، ساسان سنگاری دو گل، آریان نصیری و فردین اسدی برای آجا نوشهر و سعید چاره‌جو، دانیال خسروی‌فر دو گل، آرش آقایجانی، عارف صفدرنیا سه گل و رسول امینی برای شهید رسولی نوشهر گلزنی کردند.

بر این اساس در پایان نیم‌فصل نخست لیگ برتر کانوپولو آقایان ملوان نداجا ۲۱ امتیاز صدرنشین شد، پاس مرزبانی ناجا با ۱۶ امتیاز و تفاضل ۴۶+ در رده دوم قرار گرفت و شهید رسولی نوشهر با ۱۶ امتیاز و تفاضل ۲۶+ جایگاه سوم را به دست آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه