اخبار داغ

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام:

با تمرکز بر داشته‌هایمان امید آفرینی کنیم

با تمرکز بر داشته‌هایمان امید آفرینی کنیم
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام: بایست روی داشته های مان متمرکز باشیم و تنها به نداشته های مان نپردازیم و به ایجاد فضای امید آفرینی در جامعه تلاش کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار “محمد سبحان حسنی”، معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در نشست شورای اطلاع‌رسانی با جمعی از اصحاب رسانه‌ها با عنوان این مطلب که امروز موثرترین سلاح علیه دشمنان سلاح ارتباطات رسانه ای است که از بمب اتمی خطرناک‌تر است، گفت: بایست روی داشته های مان متمرکز باشیم و تنها به نداشته های مان نپردازیم و به ایجاد فضای امید آفرینی در جامعه تلاش کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار , ایلام بیدار ,

وی با اشاره به اینکه در استان ایلام ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی وجود دارد، اظهار داشت: یک زمان مرز برای ما تهدید بود اما امروز به سمتی حرکت می کنیم که از فرصت های مرز استفاده کنیم.

,

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در ادامه اربعین را یک فرصت طلایی برای استان خواند و افزود: اربعین هم از لحاظ اثر معنوی و معرفی استان و توسعه زیرساخت ها و پیامدهای اقتصادی که می تواند برای ما داشته باشد، حائز اهمیت است.

,

وی در ادامه با اشاره به وجود برخی مشکلات گفت: کسی منکر مشکلات معیشتی مردم نیست اما همه باید تلاش کنیم و موانع را برداریم، البته بخشی از این مشکلات خارجی هستند.

,

حسنی در ادامه خواستار معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان در سطح کشور شد و گفت: همچنین لازم است روی فرهنگ کار و بهره‌وری در استان باید بیشتر کار شود.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه