اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس:

مشکلات زرشک کاران و عدم خرید دام‌های حذفی خراسان جنوبی با وزیر جهاد کشاورزی مطرح شد

مشکلات زرشک کاران و عدم خرید دام‌های حذفی خراسان جنوبی با وزیر جهاد کشاورزی مطرح شد
خسروی اسفزار از طرح مشکلات زرشک کاران تا معضل امنیتی عدم تحقق خرید دام های حذفی خراسان جنوبی در دیدار نمایندگان مجلس با وزیر جهاد کشاورزی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حسین خسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار جمعی از نمایندگان مجلس با وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: در این دیدار یادآوری کردم که ۹۵ درصد زرشک دنیا در خراسان جنوبی تولید می کند و معیشت حدود ۴۵ هزار خانوار استان به این حوزه مهم مرتبط است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی به مشکلات زرشک کاران خراسان جنوبی در این سالها اشاره کرد و افزود: از وزیر جهاد کشاورزی درخواست کردم تا از هم اکنون برنامه ریزی لازم صورت گیرد تا طی چند هفته آینده که زرشک تازه وارد باز می شود کشاورزان مشکلات و دغدغه کمتری برای برداشت و فروش این محصول استراتژیک استان داشته باشند.

,

خسروی اسفزار از طرح موضوع خرید دام های حذفی استان در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی گفت و بیان کرد: امروز در خراسان جنوبی نخریدن دام حذفی با وجود اینکه هفته گذشته هم آقای وزیر این قول را داده بودند اما تحقق پیدا نکرده به معضل امنیتی تبدیل شده  است که اقدام عاجل برای خرید این دام ها از وزیر جهاد کشاورزی درخواست شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه