اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان:

آمادگی ۲۵ پایگاه امدادی لرستان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین/ یک فروند بالگرد استقرار پیدا می‌کند

آمادگی ۲۵ پایگاه امدادی لرستان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین/ یک فروند بالگرد استقرار پیدا می‌کند
قدمی با اشاره به آمادگی ۲۵ پایگاه امدادی جمعیت هلال احمر لرستان برای خدمت رسانی به زائرانی اربعین گفت: یک فروند بالگرد به منظور پوشش هوایی حوادث احتمالی استقرار می یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، در رابطه با اقدامات جمعیت هلال احمر استان در بحث پشتیبانی اربعین حسینی،اظهارداشت:  کلیه پایگاه های امداد و نجات و مراکز پاسخ گویی اضطراری و همچنین تیم واکنش سریع لرستان در آماده باش قرار می گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی با بیان اینکه امسال یک فروند بالگرد به منظور پوشش هوایی حوادث احتمالی استقرار می یابد، افزود: تهیه نقشه و بانک اطلاعاتی مناطق، شرکت در جلسات مرتبط با ستاد اربعین و همکاری با سایر سازمان ها از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر لرستان برای اربعین امسال است.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان به تعیین شهرستان های معین به منظور پشتیبانی حوادث احتمالی اشاره کرد و گفت: جهت تسهیل روند امداد رسانی یک دستگاه آمبولانس به همراه نیروی عملیاتی به کشور عراق اعزام می شود.

,

وی با اشاره به آماده باش تیم های درمانی (bhc و…) بیان کرد: ۲۵ پایگاه امدادی و ۲۰۰  نیروی نجاتگر برای خدمت رسانی در مراسم اربعین آمادگی دارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه