اخبار داغ

سخنگوی شورای شهر یزد خبر داد

صدور پروانه رایگان برای بازسازی ساختمان‌های آسیب دیده از سیل یزد

صدور پروانه رایگان برای بازسازی ساختمان‌های آسیب دیده از سیل یزد
حجت‌الاسلام حیدری سخنگوی شورای شهر یزداز تصویب صدور پروانه رایگان برای بازسازی ساختمان های آسیب دیده از سیل در یزد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، حجت‌الاسلام سیدناصر حیدری امروز در هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد گفت: در راستای حمایت از خانواده های آسیب دیده از سیل و کمک به نیروها و نهادهای مختلف در بازسازی ساختمان‌ها، پروانه برای بازسازی و نوسازی ساختمان‌های آسیب دیده از سیل با مصوبه شورا به صورت رایگان صادر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: صدور مجوز به منظور کمک و مساعدت به تجدید بنای منازل مسکونی تخریب شده یا تائید ستاد مدیریت بحران شهرداری، نسبت به صدور پروانه ساختمانی حداکثر تا بنای ۳۰۰ متر مربع، برای بازسازی و نوسازی همان ملک یا زمینی که دولت به عنوان جایگزین ملک آسیب دیده معرفی می‌کند.

,

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: مهلت سه ماهه‌ای نیز برای چک‌های مالکانی که ملک آن‌ها در سیل اخیر دچار خسارت شده است در شورای اسلامی شهر یزد به تصویب رسید.

,

حجت الاسلام حیدری گفت: با توجه به اینکه در سیل اخیر تعدادی از املاک تجاری و مسکونی در سطح شهر دچار خسارت شده است شهرداری یزد در جهت مساعدت به مالکیت واحد‌های تجاری و یا مسکونی که در سیل اخیر دچار حادثه شدند در خواست اخذ مهلت برای پرداخت بدهی به شهرداری را داد.

,

وی افزود: مقرر شد در صورت بررسی و استعلام به همراه تاییدیه بازرسی، تاریخ چک‌هایی که سررسید آنها در ماه مرداد، شهریور و مهر سال جاری است به مدت سه ماه بدون در نظر گرفتن هزینه تاخیر، به تعویق بیافتد که به تصویب شورای اسلامی شهر یزد رسید.

,

همچنین در این جلسه مقرر شد ظرف ۱۵ روز آینده با محوریت کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد، لایحه تکمیل‌تر در راستای حمایت از آسیب دیدگان از سیل بررسی و به صحن شورا ارسال شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه