اخبار داغ

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه مطرح کرد؛

سرنخ برخی جریانات قاچاق کالاهای اساسی در کرمانشاه/ ضربات سنگینی به آنها وارد شد

سرنخ برخی جریانات قاچاق کالاهای اساسی در کرمانشاه/ ضربات سنگینی به آنها وارد شد
سعید قاسمی آزادخانی گفت: برخوردهای جدی با قاچاق کالای اساسی صورت گرفته و به برخی جریانات که سر نخ آنها در استان بوده ضربات سنگینی وارد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، سعید قاسمی آزادخانی امروز چهارشنبه در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز به جهات مختلف توسط ستاد مرکزی مورد رصد و پیگیری قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه افزود: با توجه به حجم بالای قاچاق، رئیس جمهور در دستورالعملی تسریع و تاکید برخورد با موضوع سازمان یافتگی قاچاق را دارد و خواستار هم افزایی در جهت جلوگیری از این موضوع شد.

,

وی خاطر نشان کرد: برخوردهای جدی با قاچاق کالای اساسی صورت گرفته و به برخی جریانات که سر نخ آنها در استان بوده ضربات سنگینی وارد شده است.

,

قاسمی گفت: یکی از دلایل اصلی قاچاق اختلاف قیمت است که سبب می‌شود قاچاق برای قاچاقچی به صرفه باشد.

,

وی با اشاره به  پیامدهای اقتصادی قاچاق کالا و ارز بیان داشت: قاچاق کالا در حوزه اقتصادی می تواند در پایین آمدن میزان اشتغال وبیکاری دخیل باشد لذا مبارزه با این معضل در ایجاد اشتغال برای جوانان نقش بسزایی دارد.

,

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه نظارت در این خصوص با حساسیت و دقت بیشتری صورت گیرد، افزود: در خصوص موضوع قاچاق کالا و احتکار مواد مورد نیاز مردم، بازرسی های نامحسوس را جهت شناسایی افراد مجرم افزایش دادیم و بدون کوچکترین اغماضی به اداره تعزیرات حکومتی و دادستانی معرفی خواهند شد.

,

وی گفت: حوزه فرهنگی در مبارزه با قاچاق کالا می تواند بیشترین نقش را داشته باشد لذا مسئولیت کارگروه فرهنگی و تبلیغات را به حوزه هنری استان واگذار کردیم.

,

در این جلسه همچنین مسئولین ذیربط در خصوص بحث قاچاق کالاهای اساسی از جمله سوخت، آرد، دام و ... به ارائه مطالبی پرداختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه