اخبار داغ

مسئول مرکز آفرینش های هنری بسیج کرمانشاه خبرداد؛

موفقیت ۴۲ نوجوان کرمانشاهی در پویش استعدادیابی مداحی/ برترین ها راهی برنامه بچه های هیئت شدند

موفقیت ۴۲ نوجوان کرمانشاهی در پویش استعدادیابی مداحی/ برترین ها راهی برنامه بچه های هیئت شدند
رسول جنتی گفت: در پویش استعدادیابی مداحی تحت عنوان "سوگواره دروازه کربلا" 42 نوجوان کرمانشاهی انتخاب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رسول جنتی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: هر مکتبی برای انسان ها راه و رسمی دارد، مسلمانان برای حفظ اهداف امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا تلاش ویژه ای دارند چرا که مهمتر از همه ایثار و فداکاری و رساندن پیام امام حسین(ع) به سراسر جهان است، یکی از بزرگترین مصادیق این فرهنگ بزرگ اسلامی مداحی است مداحی نوعی الگودادن به مخاطبان و شخصیت پردازی اجتماعی است، در قالبی که پیام اصلی امام حسین(ع) به گوش جهانیان رسانده شود.

مسئول مرکز آفرینش های هنری بسیج کرمانشاه افزود: به همین منظور پویش سوگواره دروازه کربلا برای اولین بار بصورت خودجوش با هدف استعدادیابی از بین نوجوانان و جوانان مداح کرمانشاهی و تربیت مداحان در تراز انقلاب اسلامی انجام شد.

وی گفت: پس از یک ماه فراخوان و تبلیغات از طریق رسانه ها، 150 اثر به دبیرخانه سوگواره ارسال و تعداد 42 اثر با نظر هیئت داوران انتخاب شد.

جنتی گفت: این 42 نفر طی یک دوره چهار روزه بصورت حضوری و مجازی در باشگاه مهارت آموزی مرکز آفرینش های هنری توانمند می شوند.

وی گفت: کارگاه مجازی در روزهای 26، 27 و 28 مرداد در اپلیکیشن واتساپ و دوره حضوری روز شنبه 29 مرداد ماه در تالار وحدت برگزار می شود.

جنتی بیان کرد: این افراد برگزیده برای شرکت در برنامه تلویزیونی "بچه های هیئت" آماده می شوند که از شبکه زاگرس پخش خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هیئت ها باید به پایگاه های تربیت مداح انقلابی و جهادی تبدیل شوند که در این راستا باید اشعار، رفتار، اندیشه ها و عملکرد هیئت ها و مداحان در تراز اندیشه های امامین انقلاب و گفتمان انقلاب اسلامی باشد.

گفتنی است پویش سوگواری دروازه کربلا ویژه نوجوانان و جوانان پسر کرمانشاهی تا سن ۱۷ سال در استان کرمانشاه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه