اخبار داغ

همزمان با ایام اربعین حسینی؛

۴۲ موکب خراسان جنوبی در شهر کاظمین مستقر می شود

۴۲ موکب خراسان جنوبی در شهر کاظمین مستقر می شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: در ایام اربعین حسینی ۴۲ موکب خراسان جنوبی با زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) در شهر کاظمین مستقر خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید محمدرضا طالبی در ستاد اربعین استان که به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور همه استان‌ها و با حضور رئیس ستاد اربعین کشور برگزار شد، اظهار داشت: کارها و اقدامات ستاد اربعین باید به صورت میدانی دنبال و نظارت شود و صرفاً روی کاغذ نباشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه پایگاه‌های ثابت و سیار امدادی خراسان جنوبی آمادگی لازم را برای ارائه خدمات در این ایام داشته باشند، تصریح کرد: جلسات کمیته‌های مختلف ستاد اربعین به موقع در استان برگزار شود و مصوبات این کمیته‌ها هم به نحو احسن اجرایی گردد‌.

,

معاون استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: کوتاهی در خصوص عدم اجرای مصوبات کمیته‌های ذیل ستاد اربعین قابل قبول نیست و عدم اجرای مصوبات و مشکلات پیش روی کمیته‌ها باید در اسرع وقت به ستاد اربعین منتقل شود تا راهکارهای لازم برای حل آن ارائه گردد.

,

طالبی تأکید کرد: مسئله حمل و نقل در زمینه جابجایی زائرین اربعین از اهمیت بالایی برخوردار است لذا باید برنامه‌ریزی‌های لازم در این صورت انجام شود تا زائرین ما در این زمینه دچار مشکل نشوند‌.

,

وی با بیان اینکه تلاش شود که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی، بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات به زائرین در شهر کاظمین ارائه شود، اضافه کرد: اولین موکب خراسان جنوبی برای ارائه خدمات به زائران از ۱۰ شهریورماه به کشور عراق اعزام خواهد شد.

,

معاون استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: لازم است مشکلات ارتباطی و اینترنتی در سایت کاظمین پیگیری و رفع شود.

,

طالبی از آمادگی ۱۲۱ کامیون به صورت افتخاری و رایگان برای حمل اقلام و تجهیزات موکب‌های خراسان جنوبی به کشور عراق خبر داد و گفت: زیرساخت‌های لازم در سایت استقرار موکب‌های استان در شهر کاظیمن توسط دستگاه‌های متولی در حال انجام است تا مطلوب‌ترین خدمات به زائرین اباعبدالحسین(ع) ارائه گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه