اخبار داغ

رئیس اتحادیه نانوایان کرج:

برنج ۱۴۰ هزار تومانی مصرف نان را در کرج افزایش داد/ ثبات قیمت نان و تورم نانواها را متضرر کرد

برنج ۱۴۰ هزار تومانی مصرف نان را در کرج افزایش داد/ ثبات قیمت نان و تورم نانواها را متضرر کرد
حجت‌الله نصیری گفت: قیمت ابلاغ شده برای نان به سال ۱۴۰۰ بازمی‌گردد و علی رغم تورم افزایش قیمتی در سال جدید اعمال نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله نصیری رئیس اتحادیه نانوایان کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: افزایش قیمت برنج تا ۱۴۰ هزار تومان، مصرف نان را افزایش داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
نصیری با اشاره به طولانی شدن صف نانوایی ها، افزود: مردم حتی از رستوران ها غذا تهیه نمی کنند، سرانه آرد در استان البرز همچنان ثابت است.
,
 
,
وی اظهار داشت: سهمیه نانوایی ها هم افزایش پیدا نکرده است، در ماه های گذشته صفی وجود نداشت و نانوایی ها تا ساعت ۲۲ نان پخت می کردند.
,
 
,
نصیری فروش آرد توسط نانوایی ها را تکذیب و با تاکید بر اینکه سهمیه آرد افزایش پیدا نکرده است، تصریح کرد: مبلغ فروش با سهمیه چک خواهد شد.
,
 
,
وی ادامه داد: گندم های داخلی وارد کارخانه جات شده و برخی از نانوایی ها به کیفیت آن اعتراض دارند، متاسفانه برخی از نانوایی ها نان کنجدی را اجبار کرده اند.
,
 
,
نصیری افزود: ۹۹ درصد نانوایی های کرج کارتخوان های خود را تحویل گرفته اند اما مسئولین همچنان تکلیف قیمت نان را مشخص نکرده اند.
,
 
,
وی اظهار داشت: قیمت ابلاغ شده برای نان به سال ۱۴۰۰ بازمی گردد و علی رغم تورم افزایش قیمتی در سال جدید اعمال نشده است.
,
 
,
نصیری تصریح کرد: دولت ۵۷ درصد دستمزد کارگران را افزایش داده است در صورتی که درآمد نانوایی ها مرتبط با همان سال ۱۴۰۰ است.
,
 
,
وی گفت: برخی اوقات نانوایی ها برای جبران هزینه های خود اقدام به کم فروشی یا گران فروش می کنند که قابل انکار نیست و مردم متحمل ضرر می شوند.   
 
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه