اخبار داغ

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

خبرنگاران انقلابی در برابر امپراطوری رسانه‌ای دشمن قرار دارند

خبرنگاران انقلابی در برابر امپراطوری رسانه‌ای دشمن قرار دارند
سردار علی ملک شاهکوهی ضمن تجلیل از اصحاب رسانه گفت: از انسان های بزرگ که در برابر امپراطوری بزرگ رسانه غرب ایستادند قدردانی می‌کنیم ولی باید حواسمان باشد که در صف دشمن قرار نگیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: انقلاب اسلامی حق است و این ملت بزرگ و رشید  پای این انقلاب به کوری دشمنان ایستادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: با همه مشکلاتی که دشمن به وجود آورده انقلاب اسلامی روز به روز در حال پیشرفت است و دشمنان ما رو به زوال و نابودی هستند.

,

ملک شاهکوهی یادآور شد: ۶۸ گروه در ابتدای انقلاب اسلامی در برابر انقلاب اسلامی ایستادند ولی در تاریخ این گروه‌ها جایگاهی نداشته است.

,

وی ابراز داشت: دشمنان بزرگترین جنگی که در طول تاریخ رقم خورده را به ما تحملی کردند به طوری که از بیش از ۳۵ کشور ما اسیر داشتیم.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: جهاد تبیین این است که این دستاوردها و ایثارگری ها به مردم ارائه شود.

,

ملک شاهکوهی ابراز داشت: دشمنان پس از دفاع مقدس کشورهای همسایه ما را مورد هدف قرار دادند و از شرق و غرب کشورهای همسایه را تصرف کردند و پس از آن داعش را راه اندازی کردند.

,

وی ضمن تجلیل از اصحاب رسانه افزود: از انسان های بزرگ که در برابر امپراطوری بزرگ رسانه غرب ایستادند قدردانی می‌کنیم ولی باید حواسمان باشد که در صف دشمن قرار نگیریم.

,

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: امروز ما باید قدر اسلام و انقلاب اسلامی را بدانیم این انقلاب به نام امام حسین(ع) گره خورده است و انقلاب اسلامی بدون امام حسین(ع) نمی شود و نمی شود که انقلاب اسلامی بدون رهبری داشته باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه