اخبار داغ

مربی فوتبال:

بازیکنان ذوب آهن در مقابل پرسپولیس کم اشتباه عمل کردند

بازیکنان ذوب آهن در مقابل پرسپولیس کم اشتباه عمل کردند
مربی فوتبال گفت: هر چند در این نوع بازی بازیکنان ذوب آهن کم اشتباه عمل کردند ولی فقط کافی بود اشتباهی رخ دهد، آن موقع جبران آن سخت می‌شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن شفیعی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در مورد بازی ذوب آهن و پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس با سیستم چهار دو سه یک در مقابل ذوب آهن به زمین آمد که در حمله نفرات بیشتری به عبدی که تک فوروارد پرسپولیس است، اضافه خواهد شد و تیم ذوب‌آهن جوان نیز با سیستم سه پنج دو در مقابل پرسپولیس وارد زمین شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مربی فوتبال عنوان کرد: البته ذوب‌آهن با تفکری کاملا بسته بخصوص در خط یک سوم دفاعی وخنثی کردن خط حرکتی مهدی ترابی و سعید صادقی از چپ و راست با دوندگی بسیار و خنثی کردن پاس‌های عمقی سروش رفیعی پشت سر مهدی عبدی توسط بازیکن خود که روز خوبی را پشت سر گذاشت به نام پوریا پور علی وارد عمل شد.

,

شفیعی بیان کرد: هدف ذوب آهن در فاز حمله در مقابل تیم پرمهره پرسپولیس، ابتدا جمع شدن در زمین خود وضد حمله و سپس گرفتن اوت در یک سوم دفاع حریف واستفاده از پرتاب  نادر محمدی بود.

,

وی افزود: ذوب آهن دو بازیکن در نوک حمله خود داشت باقر پسند سر زن که تکنیک فردی ضعیفی دارد و عاشوری سرعتی که برای ضدحمله استفاده می‌شد، هر چه از بازی می گذشت هر دو تیم با احتیاط تر بازی می کردند.

,

حسن شفیعی تصریح کرد: ذوب آهن با جمع شدن در زمین و آوردن تیم پرسپولیس و استفاده از فضای پشت سر مدافعان پرسپولیس برای ضد حمله آماده می‌شد که از این تاکتیک می‌توانست بهره ببرد ولی یادمان باشد همیشه هر تیمی با این شیوه بازی نمی‌تواند جان سالم در بازی به سر ببرد.

,

* بازیکنان ذوب آهن کم اشتباه عمل کردند

, * بازیکنان ذوب آهن کم اشتباه عمل کردند, * بازیکنان ذوب آهن کم اشتباه عمل کردند,

مربی فوتبال ادامه داد: هر چند در این نوع بازی بازیکنان ذوب آهن کم اشتباه عمل کردند ولی فقط کافی بود اشتباهی رخ دهد، آن موقع جبران آن سخت می‌شد.

,

شفیعی بیان کرد: ذوب آهن در دفاع در تمام جهات به خوبی عمل می کرد و کاملا روزنه ها را برای پرسپولیس بسته بود، پرسپولیس قصد داشت از پشت مدافعان ذوب آهن استفاده کند و توپ هایی را نیز به دست آورد ولی نتوانستند به خوبی استفاده کنند.

,

حسن شفیعی با بیان اینکه تیم پرسپولیس پرس های بهتری داشت و در پس گرفتن توپ بهتر عمل می کرد، تصریح کرد: سرعت انتقال حمله به دفاع ذوبی ها بسیار حائز اهمیت است، جلوگیری از پاس های عمق توسط پوریا پورعلی بین سه دفاع در این بازی مشهود بود.

,

مربی فوتبال با اشاره به اینکه در نیمه اول شاهد بازی جالبی نبودیم، ادامه داد: در نیمه اول دو صحنه از دو تیم دیدیم که اولین صحنه توسط عبدی بوجود آمد و دروازه بان توانست آن را مهار کند، صحنه دوم نیز پاسی بود که در عمق به عاشوری داده شد و به راحتی خنثی شد.

,

* تعویض پلن هایی را از دو مربی شاهد بودیم

, * تعویض پلن هایی را از دو مربی شاهد بودیم, * تعویض پلن هایی را از دو مربی شاهد بودیم,

شفیعی در خصوص نیمه دوم بازی توضیح داد: تعویض پلن هایی را از دو مربی شاهد بودیم ابتدا پرسپولیس فشارهایی را از سمت چپ ذوب آهن وارد کرد و ترابی به منظور دور زدن مدافعان ذوب‌آهن کنار رفت، هرچند بازی چنگی به دل نمی زد اما توپ متعلق به پرسپولیس بود.

,

وی خاطرنشان کرد: ذوبی ها به یک دفاع فشرده و کاملا نزدیک بهم به منظور حمایت از یکدیگر روی آورده بودند، بعد از اخراج نادر محمدی که پرتاب کننده اوت بود، یکی از تاکتیک های تیم ذوب‌آهن از بین رفت و هر چه به پایان بازی نزدیک می شدیم فشار پرسپولیس روی ذوب از چپ و راست بیشتر میشد

,

حسن شفیعی با بیان اینکه به اعتقاد من اگر قرار بود در بازی سانت انجام دهند، عبدی باید در زمین می ماند، گفت: ذوب‌آهن در پی دفاع فشرده، به دنبال ضد حمله بود ولی در جریان ضد حمله ناموفق عمل می کرد و علتش تعداد کم بازیکنان در این زمینه بود چراکه توپ را لو می دادند و در برگشتن با مشکل مواجه می شدند.

,

* پرسپولیس نمی توانست دفاع ذوب‌آهن را دور بزند

, * پرسپولیس نمی توانست دفاع ذوب‌آهن را دور بزند, * پرسپولیس نمی توانست دفاع ذوب‌آهن را دور بزند,

به گفته این مربی فوتبال موقعی که پرسپولیس نمی توانست دفاع ذوب‌آهن را دور بزند، به یک سوم که می رسید توپ ها را به نقطه کور می فرستاد ولی ذوبی ها راحت توپ ها را دفع و رد می‌کردند.

,

شفیعی اشاره کرد: پرسپولیس از تاکتیک های مختلف بهره برد، از شوت و بازی ترکیبی به خوبی استفاده حتی یک توپ نیز به تیر ذوب آهن خورد، پرسپولیس در یک سوم حمله واقعا عاجز مانده بود چرا که راه عبور نداشت و با اینکه این تیم ادعای قهرمانی دارد، به اعتقاد من فقط 15 دقیقه دوم خوب بازی کرد.

,

حسن شفیعی با اشاره به اینکه امیدوارم در هفته های بعد شاهد بازی های بهتری باشیم، متذکر شد: فوتبال ما به افرادی نیاز دارد که بتوانند در داخل 18 قدم از خود خلاقیت نشان دهند ولی متاسفانه ما در دو بازی که توسط تیم های اصفهانی انجام شد، شاهد خلاقیت و همچنین بازی خوب در هفته اول لیگ نبودیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه