اخبار داغ

کارشناس بازی‌های موبایلی:

"توپ ماجراجو" بازی بومیِ مهارتی - معمایی است

"توپ ماجراجو" بازی بومیِ مهارتی - معمایی است
سمیه فدایی گفت: بازی "توپ ماجراجو" توسط سازندگان بومی کشور ساخته شده و مورد تایید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سمیه فدایی کارشناس رسانه و بازی‌های موبایلی در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: بازی های رایانه ای جزء جدایی ناپذیر بازی های کودکان و نوجوانان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: والدین نمی توانند کودکان را از انجام این بازی ها منع کنند زیرا عصر تکنولوژی با جذابیت این بازی ها را به مخاطب تزریق کرده و امروز جزو بازی های پرطرفداردر جامعه است.
,
 
,
فدایی افزود: بازی صنعتی بزرگ و پر درآمد است و نباید فقط به جنبه سرگرمی آن توجه کرد زیرا بازی بستری برای انتقال بسیاری از پیام های مهم به دنیاست.
,
 
,
این کارشناس تصریح کرد: والدین برای اینکه آسیب های این فضا را کاهش و به حداقل برسانند باید بازی های معمایی - فکری رایانه ای را برای کودکان خود انتخاب کنند.
,
 
,
فدایی با اشاره به اینکه توپ ماجراجو، یک بازی بومی مورد تایید بنیاد ملی بازی های رایانه ای کشور است، گفت: این بازی توسط سازندگان بومی کشور ساخته شده است.
,
 
,
وی افزود: توپ ماجراجو یک بازی ایرانی در سبک ماجراجویی که برای پلتفرم اندروید عرضه شده است.
,
 
,
این کارشناس ادامه داد: در این بازی باید از تمام مهارت‌های ذهن و دست خود در یک محیط چالشی و معمایی استفاده کنید تا توپ را از لابه لای تیغ‌های برنده و گودال‌های مرگبار عبور دهید، کلیدها را پیدا کنید و به سمت دروازه حرکت کنید.
,
 
,
فدایی بیان کرد: در این بازی برای کنترل توپ نیازی به فشار دادن دکمه نیست، صرفا کافی است زاویه موبایل را در مسیری که قصد دارید توپ در آن حرکت کند، کج کنید.
,
 
,
وی تاکید کرد: توپ‌های متنوع با قابلیت‌های گوناگون هم در فروشگاه برای کاربران در ازای پرداخت سکه قابل خرید هستند و هر توپ ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد.
,
 
,
این کارشناس ادامه داد: برای این که در مقابل تیغه‌ها، گوشت‌کوب‌ها و گودال‌ها مقاومت بیشتری داشته باشید می توانید از فروشگاه، قلب و محافظ تهیه کنید تا راحت‌تر مراحل بازی را به پایان برسانید.
,
 
,
فدایی افزود: آسیب های بازی های مجازی با بازی های بومی به حداقل می رسد اما مدیریت زمان نیز باید در اولویت والدین قرار گیرد.
,
 
,
وی گفت: هیچ بازی ای نمی تواند جایگزی بازی های گروهی و حقیقی شود زیرا فرد در حین بازی مهارت هایی را نیز آموزش می بیند.
,
 
,
این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: بازی برای کودک یک ضرورت غیر قابل انکار است اما انتخاب هوشمندانه نوع بازی بسیار مهم و حیاتی است و والدین باید این مهم را در نظر بگیرند.
,
 
,
علاقه‌مندان جهت استفاده از این بازی می توانند به سایت بازار یا سایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای کشور مراجعه کنند.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه