اخبار داغ

استاندار مرکزی:

خروجی فعالیت های دفاع مقدس منشأ تحول معنوی در همه ابعاد باشد

خروجی فعالیت های دفاع مقدس منشأ تحول معنوی در همه ابعاد باشد
مخلص الائمه گفت: خروجی فعالیت های دفاع مقدس باید تحول معنوی در همه ابعاد باشد و همه توان و ظرفیت ها برای باشکوه برگزار شدن برنامه های هفته دفاع مقدس پای کار بیاید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی عصر امروز در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی گفت: دفاع مقدس گنجینه ارزشمند و ذخیره معنوی ملت ایران است و این نسخه شفابخش و کارآمد قابلیت بهره گیری برای سایر مقاطع و شرایط دارد و باید برای نسل جوان به خوبی تبیین شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
مخلص الائمه اظهار کرد: نسل جوان نیازمند بهره گیری از فرهنگ دفاع مقدس است و در این راستا باید خلاقیت و ابتکار مورد نظر قرار گیرد.
,
 
,
وی ادامه داد: مخاطب اصلی برنامه های دفاع مقدس علاوه بر اینکه عموم مردم هستند جوانان و نوجوانان باید بیشتر مورد توجه باشند چراکه دشمنان در این راستا برنامه ریزی کرده اند.
,
 
,
استاندار مرکزی یادآور شد: خروجی فعالیت های دفاع مقدس باید تحول معنوی در همه ابعاد باشد و همه توان و ظرفیت ها برای باشکوه برگزار شدن برنامه های هفته دفاع مقدس پای کار بیاید.
,
 
,
وی افزود: تقارن ایام اربعین حسینی با هفته دفاع مقدس فرصتی بسیار مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید به خوبی از آن استفاده کرد.
,
 
,
مخلص الائمه اظهار کرد: با توجه به بازگشایی مدارس در سالجاری بعد از دوسال بیماری کرونا و رویکردهای گذشته نیاز به نگاه متفاوت در هفته دفاع مقدس هستیم و مدارس باید از ابتدای سالجاری رنگ و بوی فرهنگ ایثار و شهادت به خود بگیرند.
,
 
,
وی گفت: استان مرکزی آمادگی کامل برای برگزاری برنامه هفته دفاع مقدس را دارد و شهرستان ها باید در این خصوص آمادگی کامل را داشته باشند.
,
 
,
استاندار مرکزی بیان کرد: با توجه به تجربیات گذشته نیاز است نمایشگاه دفاع مقدس با رویکردهای مختلف در کلیه نقاط استان برگزار شود و پیاده راه امیر کبیر ظرفیتی مناسب است که باید مورد توجه قرار گیرد و شهرداری اراک باید از این ظرفیت بهتر استفاده کند.
,
 
,
مخلص الائمه بیان کرد: نیاز است دانشگاه های استان اقدامات ویژه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس داشته باشند و تنها به چاپ بنر و پوستر اکتفا نشود.
,
 
,
استلندار مرکزی اضافه کرد: ایجاد رقابت بین مساجد و کانون های فرهنگی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک ضرورت مهم است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید رویکرد مسجد محوری را بیشتر مد نظر قرار دهد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: اقدامات دستگاه های استان در حوزه فعالیت های دفاع مقدس ارزیابی خواهد شد و آموزش و پرورش نقش ویژه ای در این هفته دارد و باید مدارس و مراکز آموزشی را پای کار بیاید.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه