اخبار داغ

با اعلام خانه موسیقی ایران؛

فراخوان هفتمین دوسالانه کتاب و آلبوم موسیقی منتشر شد

فراخوان هفتمین دوسالانه کتاب و آلبوم موسیقی منتشر شد
فراخوان شرکت هنرمندان و پژوهشگران برای حضور در هفتمین دوره جایزه دو سالانه کتاب و آلبوم موسیقی ایران خانه موسیقی منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از روابط عمومی خانه موسیقی ایران، فراخوان هفتمین دوره جایزه دو سالانه کتاب و آلبوم موسیقی اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بنا بر اعلام رسمی خانه موسیقی ایران، بعد ازسه سال تعطیلی جشن خانه موسیقی ایران به دلیل کرونا امسال قرار است هفتمین دوره این جایزه در ۲ بخش جایزه بهترین آلبوم (موسیقی ایران) و جایزه بهترین کتاب در دی برگزار شود.

,

جزییات جایزه بهترین آلبوم موسیقی

, جزییات جایزه بهترین آلبوم موسیقی,

خانه موسیقی ایران در نظر دارد از میان آلبوم‌های منتشر شده در حوزه موسیقی ملی ایران و در مقطع زمانی فروردین ۱۳۹۹تا مرداد ۱۴۰۱ پس از تجزیه و تحلیل محتوایی و بررسی های لازم، بهترین آلبومها را انتخاب و در جشن موسیقی دی ماه سال جاری معرفی کند.

,

بهترین آلبوم های موسیقی ملی ایران در پنج بخش شامل موسیقی ایرانی(دستگاهی-ارکسترال، آثاری که با استفاده از سازها و فرمهای کلاسیک ساخته شده است)، موسیقی کلاسیک غرب، موسیقی پاپ و موسیقی نواحی برگزیده خواهد شد.

,

ذکر این نکته ضروری است که آخرین جشن خانه موسیقی ایران سال ۱۳۹۷ برگزار شد و در سال ۱۳۹۸ علیرغم اعلام عمومی و گزینش آلبوم های برتر به علت وقوع برخی اتفاقات تلخ این جشن برگزار نشد.

,

در نتیجه در جشن سال جاری برترین آلبوم های موسیقی سال ۱۳۹۸ نیز معرفی خواهند شد.

,

امسال برای نخستین بارمعرفی آلبوم برتر موسیقی پاپ و موسیقی نواحی به بخش رقابتی دوسالانه های آلبوم برتر جشن خانه موسیقی اضافه شده است

,

جایزه بهترین کتاب

, جایزه بهترین کتاب,

در حوزه آثار مکتوب، خانه موسیقی پس از بررسی و داوری کتابهای منتشر شده در چهار رشته آموزشی، تالیف (علمی و پژوهشی)، ترجمه و آهنگسازی (نت و پارتیتور) که چاپ نخست آنها در مقطع زمانی فروردین ۱۳۹۹ تا مرداد ۱۴۰۱ منتشر شده باشد بهترین کتاب (چهار عنوان) را برمی گزیند.

,

متقاضیان شرکت در این رقابت‌ها تا پانزدهم شهریور سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشن موسیقی به آدرس خیابان فاطمی غربی بعد از خیابان جمالزاده خانه موسیقی ایران ارسال کنند.

,

مراسم پایانی این جایزه و معرفی برگزیدگان دی سال جاری (۱۴۰۱) برگزار می شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه