اخبار داغ

نگاه ها خیره به درخشش سروقامتان

تصمیم منطقی تلویزیون؛ والیبال، زنده در قاب چشم مردم می نشیند

تصمیم منطقی تلویزیون؛ والیبال، زنده در قاب چشم مردم می نشیند
در روزهای انتهای هفته رقابتهای لیگ برتر فوتبال و مسابقات تیم ملی والیبال هر دو به شکل زنده از تلویزیون پخش خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از 27 تا 29 مردادماه با حضور 4 تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار خواهد شد. این رقابتها حکم یک تورنمنت تدارکاتی برای تیم ملی والیبال ایران را دارد که قرار است بعد از این مسابقات در رقابتهای والیبال قهرمانی جهان حضور پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در همین راستا شبکه 3 در روزهای گذشته با پخش تیزری از پوشش مسابقات تیم ملی والیبال در مسابقات جام واگنر خبر داد. طبق برنامه اعلام شده، دومین بازی تیم ملی والیبال شامگاه جمعه ساعت 20 مقابل صربستان برگزار می‌شود، این در حالی است که در همین روز و از ساعت 20.30 قرار است تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فولاد برود. با توجه به نزدیکی ساعت برگزاری این بازی‌ها شبکه از سازمان لیگ درخواست کرده تا بازی پرسپولیس اندکی دیرتر برگزار شود تا شرایط پوشش مسابقه والیبال تیم ملی ایران را داشته باشد. یک تصمیم اصولی و منطقی که با اجابت سازمان لیگ همراه شد تا هم بازی والیبال و هم رقابتهای لیگ برتر را از شبکه 3 به نظاره بنشینیم. با درخواست صداوسیما و موافقت سازمان لیگ بازی پرسپولیس و فولاد و همچنین ملوان و استقلال به علت مسابقات والیبال به ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه تغییر زمان داد.

,

تصمیم شبکه 3 سیما برای پوشش رقابتهای تیم ملی والیبال در جام واگنر یک اقدام درست و اصولی است که نشان از نگاه ویژه رسانه ملی به اتفاقات پیرامون ورزش ایران دارد. والیبال ایران قریب به یک دهه است که با یک جهش خیره کننده بدل به یک برند شده و موفقیت و درخشش سروقامتان ایران در میادین بین المللی مورد توجه جامعه و مردم قرار گرفته. تیمی که مدتهاست در فلش جهت افکار عمومی قرار دارد و مردم به آن اقبال ویژه ای نشان می دهند.

,

این اقبال اما در جریان رقابتهای لیگ ملتهای والیبال به اوج رسید. تیم شایسته و جوان بهروز عطایی با چند ستاره تازه از راه رسیده در این رقابتها خوش درخشید و چشم ها را خیره کرد تا دوباره والیبال تبدیل به ترند روز ورزش شود.

,

برگزاری رقابتهای جام واگنر به فاصله کوتاهی از لیگ ملتها و پیوست آن رقابتهای جهانی تنور والیبال را هنوز داغ نگه داشته و از همین رو پوشش بازیهای سروقامتان ایران توسط رسانه ملی یک مطالبه عمومی از سوی مردمی است که چشم امید به درخشش فرزندان خود دارند. مطالبه ای که شبکه 3 به بهترین شکل ممکن به آن پاسخ داده و قرار است حتی با وجود تداخل با رقابتهای دیگر این مسابقات پوشش داده شود.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه