اخبار داغ

مربی و بازیکنان تیم والیبال نوجوانان چه گفتند؟

مربی و بازیکنان تیم والیبال نوجوانان چه گفتند؟
مربی و بازیکنان تیم والیبال نوجوانان بعد از برد کویت صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سومین روز مسابقات والیبال قهرمانی زیر 18 سال آسیا امروز (چهارشنبه 26 مرداد) با انجام 3 دیدار در سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد و در آخرین دیدار، تیم ایران به مصاف کویت رفت و با نتیجه 3 بر صفر برنده شد.
بعد از پایان بازی سرمربی و بازیکنان تیم والیبال نوجوانان صحبت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,

 

,

وکیلی: قدرت حمله کاملاً در اختیار ایران بود/ بازیکنانم اسیر نتیجه نبودند


 محمد وکیلی پس از پیروزی سه بر صفر تیم ایران مقابل کویت در سومین روز مسابقات قهرمانی نوجوانان زیر 18 سال پسر آسیا اظهار داشت: همه تیم‌ها قابل احترام هستند و بازی با هر کدام برای تیم ایران تجربه ارزشمندی است. در این دیدار نیز کویت تمام تلاش خود را کرد و شاهد رالی‌های بسیار زیبایی بودیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ادامه داد: در حال رسیدن به هماهنگی کامل هستیم. بازیکنان سرویس‌های خوبی می‌زنند و به نوعی در حال تمرین کردن نوع مسابقه هستیم. بازیکنان ایران تمرینات بسیار خوبی را پشت سرگذاشتند ولی شرایط مسابقه کاملا فرق می‌کند.

وکیلی افزود: لحظاتی در دیدار برابر کویت غافلگیر شدیم ولی قدرت حمله کاملاً در اختیار تیم ایران بود. بازیکنان تعویضی نیز به کار گرفته شدند تا همه بازیکنان فضای مسابقه را تجربه کنند و به اعتماد به نفس برسند. از نتیجه و عملکرد بازیکنان کاملا راضی هستم.

وی تصریح کرد: هر تیم از اشتباهات حریف، امتیازاتی کسب می‌کند که این قضیه غیرقابل جلوگیری است. بازیکنان تیم ایران حتی یک لحظه نیز مسابقه را رها نکردند و تاکتیک‌های مورد نیاز برای پیروزی و توصیه شده ازسوی کادر فنی را به اجرا درآوردند. خوشحالم که بازیکنانم اسیر نتیجه نبودند چون به اعتقاد من آن‌ها باید آزاد باشند و از بازی کردن لذت ببرند. احتمال اشتباه کردن نیز در این بین وجود دارد چون بازیکنان ایران والیبال ماشینی ارائه نمی‌دهند.

وکیلی در مورد حضور هواداران در سالن فدراسیون گفت: امیدوارم در بازی‌های بعدی مردم به سالن بیایند و از دیدن بازی‌های تیم ایران لذت ببرند و از تیم نیز حمایت کنند. از مسئولان درخواست می‌کنم شرایط حضور مردم را در سالن تسهیل کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در پایان گفت: اگر به یک بازیکن بازی نرسد، افت می‌کند به همین دلیل کادر فنی تلاش کرده است که از همه بازیکنان استفاده کند تا همه بازیکنان توان کمک کردن به تیم را داشته باشند.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران امروز (چهارشنبه 26 مرداد) در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی پسران زیر 18 سال آسیا،‌ موفق به برد سه امتیازی برابر کویت شد.

, وکیلی: قدرت حمله کاملاً در اختیار ایران بود/ بازیکنانم اسیر نتیجه نبودند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


حسینی: فرصت قدرت‌نمایی به حریف ندادیم

 سیدمتین حسینی در مورد پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل کویت در مسابقات قهرمانی پسران زیر 18 سال آسیا اظهار داشت: آنالیز خوبی که از تیم کویت داشتیم به ما کمک کرد تا با نتیجه 3 بر صفر برنده شویم.

بازیکن شماره 12 تیم نوجوانان ایران ادامه داد: در ست دوم، حریف را دستکم گرفتیم و دستورات کادر فنی به طور کامل اجرا نشد. تیم کویت هم از نوع بازی تیم ما روحیه گرفت و امتیازات نزدیک شد.

حسینی در پایان گفت: تیمی را که می‌توانیم با امتیاز زیر 10 شکست دهیم باید با همین نتیجه ببریم و فرصت قدرت‌نمایی به حریف ندهیم.

,
, حسینی: فرصت قدرت‌نمایی به حریف ندادیم,
,
,
,
,
,
,


المطیری: ایران یکی از مدعیان قهرمانی است

 خالد المطیری در مورد شکست 3 بر صفر تیمش مقابل ایران در مسابقات قهرمانی پسران زیر 18 سال آسیا اظهار داشت: به تیم ایران تبریک می‌گویم. این تیم سطح بالایی داشت و برای قهرمانی وارد رقابت‌ها شده است.

وی با اشاره به سن کم بازیکنانش تصریح کرد: از بازیکنانم راضی هستم چون به اندازه توانشان بازی خوبی داشتند.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کویت در مورد دیدار مقابل چین گفت: بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. تلاش می‌کنیم از این تیم ست بگیریم و شاید حتی برنده شویم. خوشحالم بازیکنانم بدون ترس بازی می‌کنند.

احمد الحمدان یکی از بازیکنان تیم نوجوانان کویت نیز گفت: بازی خوبی مقابل ایران انجام دادیم. امیدوارم در مسابقه فردا مقابل چین، عملکرد بهتری داشته باشیم.

,
, المطیری: ایران یکی از مدعیان قهرمانی است,
,
,
,
,
,
,
,
,


آل‌‍‌جلیل: مسابقه‌ای تمرینی با کویت داشتیم

 محمدرضا آل‌‍‌جلیل در مورد پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل کویت در مسابقات قهرمانی پسران زیر 18 سال آسیا اظهار داشت: مسابقه خوبی بود و در واقع یک دیدار تمرینی برای ما محسوب می‌شد.

بازیکن شماره 11 تیم نوجوانان ایران ادامه داد: اگر کمی بازی را دست کم گرفته بودیم، تیم کویت می‌جنگید و به ما می‌رسید.

آل جلیل در پایان گفت: خوشبختانه با اختلاف زیادی حریف را بردیم. می‌خواهیم تمام تیم‌ها را 3 بر صفر ببریم و روی سکوی قهرمانی بایستیم. امیدوارم که با انجام بازی‌های بهتر به این هدف برسیم.

سیدمرتضی طباطبایی، لیبرو تیم ملی نوجوانان ایران هم گفت: آنالیز خوبی از تیم کویت داشتیم و عملکردمان بهتر از بازی با چین بود.

,
, آل‌‍‌جلیل: مسابقه‌ای تمرینی با کویت داشتیم,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه