اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

خبرنگاران درآگاه سازی مسئولان نقش کلیدی و اثرگذار دارند

خبرنگاران درآگاه سازی مسئولان نقش کلیدی و اثرگذار دارند
علی صفدری گفت: خبرنگاران درآگاه سازی افراد جامعه و مسئولان نقش کلیدی و اثرگذاری دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، علی صفدری در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که در تالار انتظار برگزار شد،اظهار داشت: خبرنگاران دغدغه مندانه، عاقلانه و استوار برای آگاهی و اطلاع رسانی مردم در حال تلاش و کوشش هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه افزود: امروز فرصتی برای تقدیر و تلاش این عزیزان در عرصه رسانه است هر کدام از ما فرزند این خاک و سرزمین هستید که سلایق و علایق و نگاه‌های متفاوت داریم؛ اما همگی یک نگاه، هدف و مسیر مشترک داریم که آن هم تلاش برای حفظ اقتدار نظام اسلامی است.

,

وی با اشاره به خدمت رسانی خبرنگاران گفت: برای پیشرفت استان امروز بزرگترین و مهمترین نیاز استان همدلی و مودت است؛ بیش از هر زمان دیگر نیاز به گفتگو مذاکره و همدلی دارد.

,

صفدری افزود: اگر قرار باشد کرمانشاه پله پله و با سرعت مشکلات را پشت سر بگذارد از جمله مشکل اشتغال، فرهنگ و اقتصاد برطرف شود بهترین راه کمک و همدلی و همراهی مسئولین، مردم و اهالی رسانه است.

,

وی با اشاره به اینکه  گاهی یک مسئول در جریان یک مشکل نیست و خبرنگاران آن را منعکس می‌کنند لذا در تسریع رفع مشکلات می توانند موثر واقع شوند.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی کرمانشاه با اشاره به اینکه خبرنگاران دغدغه کمک به مردم و مسئولان را دارند، گفت: این قشر دارای سلایق، احزاب، جریانها هستند که گرد هم جمع می‌شوند و برای حمایت و حل مشکلات تلاش می کنند با مسئولین در ارتباط هستند آنها را نقد می کنند و مشورت می دهند و اگر اتفاق تلخی هم بیفتد صادقانه آن را انعکاس می دهند که آن مشکل برطرف شود، لذا امروز روز تشکر از یکی از شریف ترین و مظلوم ترین جوامع، جامعه اصحاب رسانه است.

,

وی در ادامه گفت: ایران ما امروز ایران مقتدر است ایرانی که امروز نقش آفرین در تصمیم‌گیری‌های دنیاست، ایران امروز پر از افتخار، پایداری و استقامت و پیشرفت است و این حاصل تلاش مردم عزیز مسئولین و رسانه هاست.

,

صفدری بیان کرد: امروز جنگ روایت ها، جنگ تفسیرها، جنگ تحریم‌ها است که بایستی رسانه ها در مقابل دشمن بایستند و نقش‌آفرینی کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه امروز جنگ ما جنگ رسانه و عملیات روانی است، گفت: این اهالی رسانه و خبرنگاران هستند که صادقانه و مظلومانه تلاش می کنند و نمی گذارند واقعیت‌ها وارونه به مردم نشان داده شود.

,

این مسئول ادامه داد: به گفته شهید سلیمانی قهرمان ابدی ملت ایران، اولین نشانه قدرت، وحدت در مقابل دشمن است؛ قطعاً در هر کشوری نگاه‌ها، سلایق و احزاب مختلف وجود دارد که همگی باید برای پیشرفت جامعه تلاش کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: طبق گفته رهبر معظم انقلاب کار خبرنگاران انتقال آگاهی و واقعیت هاست، لذا خبرنگاران درآگاه سازی افراد جامعه و مسئولین نقش کلیدی و اثرگذاری دارند و این حضور برای خدمت به نظام و انقلاب مقدس است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه