اخبار داغ

دو خبر از والیبال زنان؛

والیبال بانوان جام کنفدراسیون آسیا| ترکیب تیم ایران مشخص شد/ انصراف قزاقستان از مسابقات

والیبال بانوان جام کنفدراسیون آسیا| ترکیب تیم ایران مشخص شد/ انصراف قزاقستان از مسابقات
سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران ترکیب ۱۴ نفره این تیم در جام کنفدراسیون آسیا ۲۰۲۲ را اعلام کرد و قزاقستان از حضور در این رویداد هم انصراف داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفتمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون زنان آسیا با حضور ۹ تیم از ۳۰ مرداد تا هفتم شهریور در شهر پاسیگ کشور فیلیپین برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال زنان ایران که به تازگی موفق به کسب مدال نقره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی شده است نیز در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

الساندرا کمپدلی سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران ترکیب اعزامی به فیلیپین را اعلام کرد.

آیتک سلامت، حانیه محتشمی‌پور، محدثه مشتاقی، شبنم علیخانی، مهسا صابری، مائده برهانی، مهسا کدخدا، فاطمه امینی، پوران زارع، تهمینه درگزنی، نگار هاشمی، الهه پورصالح، ریحانه کریمی و زهرا مغانی ترکیب تیم ملی والیبال زنان ایران را جام کنفدراسیون والیبال تشکیل می‌دهند.

صدیقه اسلامی به عنوان سرپرست، الساندرا کمپدلی (سرمربی)، فاطمه رشیدی و مهسا آراسته (مربیان)، زینب گیوه (مربی بدنساز)، نرگس عهدنو (فیزیوتراپ)، سوزان چمنی (مترجم) و محمد مخدومی به عنوان آنالیزور، تیم ملی والیبال زنان را همراهی می‌کنند.

تیم ملی والیبال زنان ایران ساعت ۶ و ۱۰ دقیقه بامداد جمعه ۲۸ مرداد تهران را به مقصد فیلیپین ترک می‌کند و زینب حقی به عنوان داور تیم ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کند.

مرحله مقدماتی مسابقات جام کنفدراسیون زنان آسیا در دو گروه زیر برگزار خواهد شد:

گروه الف: ایران، کره‌جنوبی، فیلیپین، چین و ویتنام

گروه ب: ژاپن، تایلند، چین تایپه و استرالیا

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

والیبال قزاقستان از حضور در این رویداد هم انصراف داد

, والیبال قزاقستان از حضور در این رویداد هم انصراف داد, والیبال قزاقستان از حضور در این رویداد هم انصراف داد,

پس از رقابت‌های جام کنفدراسیون مردان آسیا، مسابقات قهرمانی مردان زیر 18 و 20 سال آسیا، این چهارمین رویدادی است که کشور قزاقستان از حضور در آن انصراف داده است.

,

بدین ترتیب هفتمین دوره از مسابقات جام کنفدراسیون زنان آسیا با حضور 9 تیم برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال زنان ایران به عنوان نماینده ایران با مدعیان قاره‌کهن در این رقابت‌ها مسابقه می‌دهد.

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه