اخبار داغ

فداحسین مالکی: حامی رشته‌هایی مثل ووشو در مجلس هستیم

فداحسین مالکی: حامی رشته‌هایی مثل ووشو در مجلس هستیم
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، از عملکرد فدراسیون ووشو طی سال‌های اخیر تمجید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، دکتر فدا حسین مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس، در چهارمین یادواره شهدای ووشو کشور که به میزبانی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: اینکه فدراسیون ووشو چنین مراسم را که از ابعاد فرهنگی و اجتماعی دارای اهمیت بالایی است را در زاهدان برگزار می‎کند، بسیار با ارزش است. ووشو پایگاه خوبی در استان سیستان و بلوچستان دارد و این امر که ووشوکاران زیادی در استان فعال هستند، برای ما ارزشمند است.

وی ادامه داد: نمایندگان مردم بر عملکرد فدراسیون ووشو مانند تمامی فدراسیون‎ها نظارت دارند. از امیر صدیقی رئیس جوان فدراسیون ووشو تشکر می‌کنم. ووشو طی سال‌های اخیر در بُعد همگانی و قهرمانی فعال بوده و در این دوران کرونا نیز به لحاظ همگانی فعالیت بسیار خوب و شایسته‌ای داشته است.

نماینده مجلس یادآور شد: ما در مجلس حامی تمام ورزش‎ها و به ویژه رشته‌هایی مثل ووشو که افتخار آفرین هستند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین بین‎المللی برافراشته می‎کنند، هستیم. همچنین ما در استان سیستان و بلوچستان علاقه مند هستیم، میزبانی رویدادهای بین‌المللی را بر عهده بگیریم و چنین رقابت‎هایی را در استان برگزار کنیم. از فدراسیون می‎خواهیم تا تدارک لازم برای این امر را ببیند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه