اخبار داغ

فرماندار باشت مطرح کرد:

جنگل های لار در باشت دچار حریق شد

جنگل های لار در باشت دچار حریق شد
نادر گرامی فرماندار باشت آخرین جزئیات آتش سوزی در کوه های این شهرستان را تشریح کرد و گفت: جنگل های لار در باشت دچار حریق شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرماندار شهرستان باشت در گفتگو با  صبح زاگرس  آخرین وضعیت آتش سوزی در کوههای باشت را تشریح و گفت: روز گذشته حوالی ساعت ۱۲ تماسی داشتیم مبنی بر آتش سوزی در کوه لار(روبروی گو مورد) ، بلافاصله اطلاع رسانی لازم به دستگاههای عضو کمیته بحران و ادارات شهرستان انجام گرفت ،و از ۲مسیر جهت مهار اتش حرکت کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود:منابع طبیعی و محیط زیست ازمسیر جاده هزیم میانه با پیاده روی ۴ساعته به محل اتش سوزی رسیده و تعدادی از نیروهای بسیج و گردان امام حسین (ع) و بخشداری مرکزی و فرمانداری از جاده کوه لار و کوه مورد به نیروها پیوستند.

,

گرامی با بیان اینکه در این رابطه تماسهای لازم با استاندار ، مدیران کل بحران و منابع طبیعی جهت پشتیبانی انجام گرفت ، که بلافاصله تماسی داشتیم مبنی بر اتش سوزی کوه عنا، که با حضور به موقع یگان حفاظت منابع طبیعی استان ، نیروهای گردان ۴۸۴ و نیروهای مردمی با مدیریت بخشدار بوستان این آتش سوزی مهار شد.

,

فرماندار شهرستان باشت ابراز داشت: نیروی های پشتیبانی به محل آتش سوزی مجدد اعزام شد و امیدواریم تا ساعتی دیگر این آتش مهار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه