اخبار داغ

روایتی از یک جهاد؛

آموزش رایگان تست زنی به دانش آموزان نیازمند کرج

آموزش رایگان تست زنی به دانش آموزان نیازمند کرج
بانویی گمنام که در مناطق محروم برای دانش آموزان کنکوری کلاس تقویتی رایگان برگزار می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ بانویی گمنام در مناطق محروم برای دانش آموزان کنکوری کلاس تقویتی رایگان برگزار می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
امسال نیز با تدریس خصوصی به این عزیزان به صورت رایگان توانسته بود ۲۰ نفر از دانش آموزان مناطق محروم را با رتبه خوب راهی دانشگاه کند.
,
 
,
خبرنگار تیتریک وقتی اسم و آوازه این زن را شنید جویا شد که بیشتر با این بانو آشنا شود، اما اصرارهای پی در پی ما نتوانست این بانو را وادار به مصاحبه کند زیرا اعتقاد داشت من برای خدا کار می کنم و عزتم را از خدا می خواهم. اما نهایتا موافقت کرد مصاحبه ای انجام دهد اما اسمی از وی برده نشود و فقط در مصاحبه "سرباز گمنام امام زمان (عج)" قید شود.
,
 
,
این بانو اعتقاد داشت: سردار سلیمانی، بزرگ مردی بود که تا قبل از شهادت، چهره جهانی نبود، اما با شهادتش خداوند عزتی به این مرد داد که قابل قیاس نیست زیرا سردار دلها فقط برای رضای خدا کار می کرد.
,
 
,
وی ادامه داد: من اگر هفته ای دو روز به مناطق محروم می روم و با دانش آموزان کنکوری تست زنی کار می کنم، برای این است که این عزیزان از حداقل ها محروم هستند و باید هر کس با هر توانی بیاید و به این عزیزان کمک کند.
,
 
,
این بانوی خیّر افزود: استعدادهای بسیار خوبی در مناطق محروم وجود دارد و این دانش آموزان قدر زمان هایی را که من برای تدریس می گذارم، می دانند و وقتی خروجی کار را می بینم دستمزد کارم را از خدا گرفته ام.
,
 
,
وی گفت: امام خمینی (ره) بعد از ۸ سال جنگ تحمیلی تمام تلاش خود را انجام داد که فاصله طبقاتی بین مرد ثروتمند و فقیر را به کمترین حد خود برساند، امروز نیز باید این مهم محقق شود.
,
 
,
این معلم تصریح کرد: تمام دانش آموزانی که به آنها تست زنی کنکور آموزش می دهم در کنار تحصیل کار می کنند و کمک خرج خانواده نیز هستند.
,
 
,
این بانو ادامه داد: یکی از مولفه های محله اسلامی کاهش فاصله طبقاتی بین مردم مناطق محروم با مردم متوسط و ثروتمند است، من امروز این چراغ را روشن کردم.
,
 
,
وی ادامه داد: خواهران و برادارن نیروهای جهادی سپاه نیز پای کار هستند اما برای از بین بردن هر گونه فاصله طبقاتی باید ریشه فقر را خشکاند و این نیازمند همت دسته جمعی و همگانی دارد.
,
 
,
این معلم تاکید کرد: زکات علم یاد دادن آن به دیگران است، بنابراین هر کس هر دانش و مهارتی دارد، ماهی یک بار به منطقه محروم شهر خود برود و با مردم کم برخوردار، آن توانایی را به اشتراک بگذارد.
,
 
,
وی گفت: اگر این زنجیره دانش علم و مهارت افراد توانمند به افراد کم برخوردار ادامه پیدا کند، در جهت تحقق محله اسلامی گام هایی اساسی ای برداشته شده است.
,
 
,
این معلم در خاتمه خاطرنشان کرد: ره توشه آخرت من همین تدریسی است که به این دانش آموزان انجام می دهم، امیدوارم پیام من به گوش مردم برسد و این زنجیره ادامه پیدا کند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه