اخبار داغ

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان مطرح کرد؛

اداره بنادر غرب هرمزگان قطب ترانزیت خودرو در کشور است

اداره بنادر غرب هرمزگان قطب ترانزیت خودرو در کشور است
عسکری نسب با با بیان اینکه ترانزیت خودرو برای کشور یک فرصت است و در این حوزه رقیب های سر سختی داریم، گفت: اداره بنادر غرب هرمزگان در حوزه تخلیه و بارگیری و عملیات سکان دار و همچنین در حوزه ترانزیت خودرو این بندر از سال ۹۷ تا کنون مقام اول را داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ قاسم عسکری نسب، مدیر بنادر غرب هرمزگان شامگاه پنج شنبه درنشست با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد ماه،  شهادت شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگار و روزنامه نگار امروز  به نحوه صحیح اطلاع رسانی خود می اندیشد تمام دغدغه و هم وغم وی تهیه خبری است که بتواند متعهدانه ودلسوزانه به بازگو کردن مشکلات وکاستیهای مردم بپردازد و همیشه رساته در تمام حوزه ها فعال و پای کا بوده است و خبرنگاران در خط مقدم رسانه حضوری پررنگ دارند؛ خبر نگار متعهد به آرمان های راستین انقلاب، امام وشهیدان هیچگاه به فکرجنجال آفرینی وایجاد فضای تنش وتشویش اذهان عمومی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,

عسکری نسب تصریح کرد: اطلاع رسانی به هنگام و انعکاس شایسته خدمات و دستاوردهای بنادر غرب هرمزگان مرهون همکاری صمیمانه خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه این شهرستان است که این موضوع یکی از عوامل موفقیت بنادر غرب استان هرمزگان است.
 
  مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان در تشریح اقدامات اداره بنادر غرب هرمزگان در یکسال گذشته و ۵ ماهه اول سال جاری و همچنین پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت بیان کرد: با توجه به اینکه ۱۱ بندر فعال در سطح کشور فعالیت تجاری و اقتصادی انجام می دهند و با دارا بودن ۶۰۰ کیلومتر خط ساحلی  سهم قابل توجهی در حوزه نظارت دریا را دارا است . که در این بین با توجه به گستردگی فعالیت های بنادر غرب هرمزگان  در سال گذشته رشد ۷۸ درصدی در زمینه درآمدی داشته است.

,
,
,

عسکری نسب با با بیان اینکه ترانزیت خودرو برای کشور یک فرصت است و در این حوزه رقیب های سر سختی داریم تصریح کرد:اداره بنادر غرب هرمزگان در حوزه تخلیه و بارگیری و عملیات سکان دار و همچنین  در حوزه ترانزیت خودرو این بندر از سال ۹۷ تا کنون مقام اول را داشته است.

,

وی با تاکید بر اینکه جهان به سمت صرفه جویی و دور ریز کمتر می رود، بیان کرد: با توجه به اینکه کار ما ارائه خدمات دریایی و بندری است و دخل و تصرفی در امور فروشنده و خریدار نداریم لذا در حوزه صادرات کانتینرهای یخچالی با رشد ۴۷۷ درصدی جایگاه نخست را در بین بنادر کشور کسب کردیم.

,

 مدیر بنادر غرب هرمزگان با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت و پروژه های قابل افتتاح در بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان در هفته دولت افزود: ۳ طر ح عمرانی با هزینه ی بالغ بر ۵۴ میلیارد تومان شامل تعمیرات اساسی اسکله، آسفالت به طول ۲ کیلومتر و روشنایی موج شکن شرقی با هرینه بالغ بر۴۰ میلیادر تومان، تعمیرات اساسی شبکه هدایت سیلاب با هزینه بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان و افتتاح سالن ورزشی بدن سازی با هزینه ۲ میلیارد تومان انشالله در هفته دولت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

,

عسکری نسب با یادآوری فعالیت های اداره بنادر غرب هرمزگان در ۴ ماهه نخست سال جاری تاکید کرد: رشد ۳۰ درصدی پروژه لایروبی بندر شیو، برگزاری ۱۳ جلسه مدیریت بحران در شرایط سیل و زلزله اخیر و ۱۱ مانور عملیاتی چند منظوره، سکان داری صادارات کانتینرهای یخچالی با رشد ۱۲۸ درصدی، قطب ترانزیت خودرو کشور و کسب جایگاه اول ترانزیت خودرو با تخلیه بالغ بر ۴۴۵۴۴ خودرو و رشد ۱۳ درصدی  و کسب جایگاه پنجم در تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی وغیر نفتی  و رشد ۶۳ درصدی صادرات غیر نفتی از جمله فعالیت های  مهم این اداره در ۴ ماهه نخست سال در حوزه های مختلف است.
 
مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان خاطر نشان کرد: افتخار آن داشتم که در فصل فصل سال های خدمتگذاری از نزدیک با این قشر خدوم و فرهیخته در تعامل بوده و حماسه آفرینی های مردان و زنان پیر و جوانی را نظاره گر باشم که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با جوهر وجودی خویش بر پهنای افکار و اذهان عمومی قلم غلتانده اند و از طرف جامعه بندری و دریایی بنادر غرب استان هرمزگان هفدهم مردادماه را که یادمانی از مظلومیت و رشادت شهید والا مقام محمود صارمی است، به تلاشگران این عرصه به ویژه زحمتکشان عرصه خبر در شهرستان بندر لنگه تبریک می گویم.

,
,
,

گفتنی است، در پایان از تلاش های شبانه روزی خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در سطح شهرستان بندرلنگه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه