اخبار داغ

شمشیرباز گیلانی تیم ملی ایران:

خبرهای خوبی از تیم ملی شمشیر بازی ایران خواهید شنید/ المپیک هدف اصلی ما است

خبرهای خوبی از تیم ملی شمشیر بازی ایران خواهید شنید/ المپیک هدف اصلی ما است
” محمد رهبری” شمشیرباز گیلانی تیم ملی ایران بعد از کسب مدال طلا با بیان اینکه خبرهای خوبی از تیم شمشیر بازی ایران خواهید شنید، گفت: هدف اصلی ما در تمامی مسابقات بین المللی آماده شدن برای کسب مدال المپیک است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، ملی‌پوشان اسلحه سابر مردان در بخش تیمی رقابت های شمشیربازی کشورهای اسلامی در برابر ترکیه قرار گرفتند و تنوانستند با اختلاف زیاد ۴۵ بر ۲۸ این تیم را ببرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
محمد رهبری، شمشیرباز گیلانی عضو تیم ملی ایران بعد از کسب مدال طلای تیمی و مدال برنز انفرادی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی با اشاره به شکست دادن حریف ترکیه ای در بخش تیمی رقابت های شمشیربازی کشورهای اسلامی، اظهار کرد: تیم ترکیه حدود سه ماه پیش با گذشتن از سد تیم های قدرتمندی مانند ایتالیا، گرجستان و فرانسه عنوان قهرمانی اروپا را کسب کرد.
, ۸دی ,
 
,
وی با اشاره به شکست در برابر ترکیه در مسابقات پیشین مصر بیان کرد: تمام برنامه و هدفم تیم ملی ایران کسب مدال طلا بود تا نشان دهیم که باخت ما در مسابقات قبلی اتفاقی بیش نبوده است و نشان دادیم که سطح تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران از ترکیه بالاتر است و خوشبختانه ترکیه را با اختلاف ۱۷ امتیازی شکست دادیم که در شمشیر بازی اختلاف بالایی محسوب می شود.
,
 
,
 
,
شمشیرباز گیلانی تیم ملی به سطح خوب مسابقات کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: این مرحله از مسابقات با حضور کشورهایی مانند ترکیه، ازبکستان، قزاقزستان، اردن و… از سطح خوبی برخوردار بود.
,
 
,
وی با اشاره به برنامه هایش برای حضور در المپیک تصریح کرد: دوره پیش با اختلاف یک امتیازی( ۴۵ – ۴۴) المپیک را از دست دادیم ولی این دوره با برنامه ریزی مناسب در ابتدا با کسب سهمیه کامل تیمی و انفرادی ان شاء الله با مدال از المپیک برمی گردیم.
,
 
,
رهبری خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما در تمامی مسابقات بین المللی آماده شدن برای کسب مدال المپیک است و در همین دوره خبرهای خوبی از تیم شمشیر بازی ایران خواهید شنید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه