اخبار داغ

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

تمام طرح‌های دولت پیوست فرهنگی دارد/ تغییر ریل فرهنگی به تفکر انقلابی

تمام طرح‌های دولت پیوست فرهنگی دارد/ تغییر ریل فرهنگی به تفکر انقلابی
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از راه‌اندازی قرارگاه تحول فرهنگی خبر داد و گفت: در ۷۲ شهرستان محروم آموزش‌های فرهنگی رایگان برگزار می شود، تمام طرح‌های دولت پیوست فرهنگی دارد، ستاد فرهنگی دولت به ریاست آیت الله رئیسی برگزار شده است‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ محمد مهدی اسماعیلی ظهر امروز در جمع نمازگزاران شهرستان گرگان اظهار کرد: در آستانه هفته دولت قرار داریم و هدف از این سفر حضور در  برنامه‌‌های فرهنگی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: موضوع مهم جامعه ما موضوع جنگ روایتی است که در بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی خود را نشان می‌دهد.

,

اسماعیلی بیان کرد: با یک جنگ گسترده رسانه‌ای و فرهنگی رو به رو هستیم و دشمن تمام تلاش خود را برای ناکام نشان دادن انقلاب اسلامی در تحقق اهداف خود به کار گرفته است.

,

وی افزود: دشمن در این جنگ رسانه‌ای تلاش می‌کند که اهداف انقلاب را ناکارآمد نشان دهد و مقام معظم رهبری در این جنگ رسانه‌ای موضوع جهاد تبیین را مطرح کردند.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: جهاد تبیین یعنی ترسیم درست اتفاقات و حوادثی که پیش روی نظام اسلامی است و انقلاب اسلامی و کارگزاران آن با صرف وقت و جهاد توانستند بخش مهمی از اهداف برنامه‌ریزی دشمن را شکست دهند.

,

اسماعیلی افزود: در طول یک سال گذشته دولت مردمی کار خود را آغاز کرد در بخش‌های مختلف مشکلات انبوهی به وجود آمده است که بخشی از آن سناریوهایی دشمن بود که با وعده های واهی و تحریم‌ها شکل گرفته و بخشی دیگر نیز به دلیل عدم روحیه جهاد و خدمت به وجود آمده است.

,

وی تاکید کرد: آیت الله رئیسی ماموریت بزرگ تحول و بازسازی نطام اداری کشور را برعهده گرفتند و این کار بزرگ و سرنوشت سازی برای نطام مقدس جمهوری اسلامی است.

,

این مقام مسئول ابراز داشت: دشمن تمام تلاش خود را انجام داد تا مردم پای انتخابات حضور نیابند و حضور مردم و رای به یک روحانی شناخته شده باعث شد دولت قوی شکل بگیرد و کارنامه یک ساله دولت نشانه  انتخاب درست است.

,

اسماعیلی یادآور شد: در زمانی که دولت را تحویل گرفتیم با فوت روزانه ۷۰۰ نفر هموطنان رو به رو بودیم و اولویت دولت حفظ جان مردم بود و امروز که با شما سخن می‌گوییم این عدد به صفر رسیده است.

,

وی متذکر شد: در حوزه دیپلماسی فعالیت‌های مختلفی در دستور کار قرار گرفت و پنج تا ۶ رئیس جمهور وارد کشور ما شدند ورود به معاهده شانگ‌های و ورود به تعاملات اقتصادی منطقه به طوری که به دو برابر افزایش یافته است.

,

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: کار مردمی سازی یارانه‌ها در دستور کار قرار گرفت و برای دولت یک کار شجاعانه به منظور عبور از گردنه سخت اقتصادی پیش روی کشور بود که با همراهی مردم رقم خورد.

,

اسماعیلی گفت: این تصمیم با وجود مشکلات، کشور را به ساحل آرامش اقتصادی خواهد رساند، شعار دولت عدالت فرهنگی بود و این یعنی همه اقصی نقاط کشور به عدالت فرهنگی دسترسی داشته باشند.

,

وی افزود: وقتی مسئولیت را قبول کرده بودیم بسیاری از پروژه‌ها نیمه تمام رها شده بود و امروز رئیس جمهور به ۳۱ استان کشور سر زده و در این حضور نزدیک به هشت هزار میلیارد برای پروژه‌های فرهنگی صرف شده است.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تغییر ریل دولت به سمت حاکمیت‌های اجتماعی از دیگر اقدامات دولت به شمار می‌رود و سال‌ها و دهه‌ها چرخ فرهنگ به گونه‌ای چرخیده بود که جریان فرهنگی و انقلابی کشور خود را در انزوا می‌دید و امید داریم مردم عزیز در این جهاد فرهنگی فرزندان خود را یاری کنند.

,

وی بیان کرد: ان‌شاءالله با درایتی که در دولت وجود دارد قدم‌های درستی برداشته شود، در سال نخست دولت شعار ارائه نمی‌کنیم خدمات ارائه می‌دهیم.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تمام طرح‌های دولت پیوست فرهنگی دارد و ستاد فرهنگی دولت به ریاست آیت الله رئیسی برگزار میشود، قرارگاه تحول فرهنگی راه‌اندازی شده و در ۷۲ شهرستان محروم آموزش‌های فرهنگی  رایگان برگزار می شود.

,

اسماعیلی تاکید کرد: بیش از ۴۰ آیین نامه و دستورالعمل در حال بروزرسانی و ابلاغ است این کارهای بزرگی است که ریل فرهنگی را به سمت حاکمیت بیشتر تفکر انقلابی تغییر می‌دهد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه