اخبار داغ

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

قوی شدن در همه ابعاد منطق انقلاب و مسیر سپاه است/ ارائه یک میلیون نفر خدمات بهداشتی و درمانی در سال توسط مراکز درمانی

قوی شدن در همه ابعاد منطق انقلاب و مسیر سپاه است/ ارائه یک میلیون نفر خدمات بهداشتی و درمانی در سال توسط مراکز درمانی
کریمی گفت: یکی از ابعاد خدمت رسانی سپاه به مردم ارائه خدمات توسط مراکز بهداشت و درمان سپاه در استان مرکزی است که سالانه بیش از ۱ میلیون نفر از مردم در این مراکز خدمات بهداشتی و درمانی دریافت میکنند و سپاه تمام قد در کنار مردم و خادم ملت ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دیارآفتاب؛ فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز  با حضور در منزل تعدادی از بیماران صعب العلاج خانواده سپاه از آنها عیادت کرد و ضمن آرزوی بهبودی و سلامت برای همه بیماران و خصوصا بیماران مد نظر، از نردیک در جریان وضعیت سلامت و درمان آنها و نحوه ارائه خدمات به آنها قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در این دیدارها با اشاره به رسالت های سپاه در امر خدمت رسانی به مردم اظهار کرد: تلاش برای پیشرفت و آبادانی کشور و در راس آنها خدمت به مردم نیاز مهم امروز است و سپاه این مهم را بسیار مورد توجه قرار داده و در راستای خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد و شتابنده در این مسیر حرکت میکنیم.
,
 
,
وی افزود: ظرفیت ها و انگیزه های انقلابی در کشور به برکت جوانان غیرتمند و نعمت بزرگ بسیج در کشور موج می زند و باید از آنها برای خدمت به مردم و پیشرفت و آبادانی کشور بهره گیری کرد.
,
 
,
سردار کریمی بیان کرد: ایران اسلامی برای رسیدن به قله های سربلندی و پیشرفت نیازمند طنین انداز شدن فرهنگ بسیج و مامیتوانیم در همه عرصه ها است و لذا قوی شدن در همه  ابعاد منطق انقلاب اسلامی و مسیر سپاه است.
,
 
,
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران پناهگاه امن ملت ایران و مستضعفین است، گفت:سپاه پاسداران خدمت رسانی بی منت به مردم را تکلیف شرعی می داند و در این مسیر از هیچ فرصتی غفلت نخواهد کرد.
,
 
,
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: یکی از ابعاد خدمت رسانی به مردم مسئله بهداشت و درمان است و سپاه همه توان و ظرفیت ها را در این راستا پای کار می آورد که نمونه آن طی دوسال بیماری کرونا بود و با روحیه جهادی حماسه های بزرگی خلق شد.
,
 
,
وی تأکید کرد: روحیه بسیجی در هر مقطعی مشکلات و بحران ها را درهم می شکند و بسیج‌ در مقاطع مختلف انقلاب علاوه بر اینکه تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده موجب ارائه الگو برای مقابله با مشکلات شده که آخرین نمونه آن در بخش بهداشت و درمان طرح موفق جهادب و سلامی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود که بیش از ۵۰ عنوان خدمت به مردم ارائه شد.
,
 
,
سردار کریمی ادامه داد: یکی از ابعاد خدمت رسانی سپاه به مردم ارائه خدمات توسط مراکز بهداشت و درمان سپاه در استان مرکزی است که سالانه بیش از ۱ میلیون نفر از مردم در این مراکز خدمات بهداشتی و درمانی دریافت میکنند و سپاه تمام قد در کنار مردم و خادم ملت ایران است.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد: امروز توفیق عیادت از تعدادی بیماران صعب الاعلاج را داشتیم و در درجه اول از خداوند متعال برای کلیه بیماران و خصوصا بیماران صعب العلاج شفای عاجل و بهبودی کامل را داریم و برای خدمت رسانی به این عزیزان تا حد توان پای کار هستیم و خوشبختانه اقدامات خوبی توسط مرکز خدمات کارکنان سپاه به این بزرگواران انجام‌ شده که ادامه خواهد داشت.
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه