اخبار داغ

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان:

مساجد محله محور فرصتی برای تحقق جامعه اسلامی است/ ایران به دنبال تضمینی محکم از طرف مقابل

مساجد محله محور فرصتی برای تحقق جامعه اسلامی است/ ایران به دنبال تضمینی محکم از طرف مقابل
حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی گفت: مساجد بسیاری از هزینه های جامعه را کم می کند و می طلبد مسئولین در طرح هایی مانند مساجد محله محور از این ظرفیت برای ایجاد جامعه در تراز اسلامی بهره مند شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرات؛ حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرسمنان که در مصلی این شهر برگزار شد، با اشاره به سالروز ورد اولین گروه از آزادگان به میهن اسلامی گفت: آزادگان اسطوره های مقاومت و صبر و ایثار هستند و تمثیل الماس های درخشان که رهبر انقلاب در مورد آنها به کار برده است بدان جهت است که آنها مانند الماس تحت فشار و سختی و تحمل رنج گرمای زندان های عراق به مقام آزادگی و جانبازی رسیده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرات,

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان بیان کرد: استقامت و پایداری و مقاومت این الماس های درخشان باید به نسل بعدی منتقل شود.

,

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه ۳۴ سال پیش امام راحل حکم ارتداد سلمان رشدی را صادر کرد، افزود: این جرسومه فساد به پشتوانه استکبار جهانی به توهین مقدسات اسلام و نبی مکرم اسلام پرداخت و این حرکت زشت او موجب آغاز جسارت ها و توهین ها به مقدسات اسلام بود و امروز بعد از گذشت ۳ دهه یک جوان لبنانی الاصل حکم امام را اجرا کرد.

,

وی با بیان اینکه این حرکت از دو جهت قابل بررسی است ابراز کرد: از یک سو ممکن است این حوان به صورت خود جوش حکم امام را اجرا کرده باشد و یا خود قدرت های استکباری به دلایل مختلف به دنبال حذف او بودند که در هر دو صورت نشان دهنده بی ارزش بودن افراد برای قدرت های استکباری و شکست آنها است.

,

وی با اشاره به سالروز کودتای ننگین ۲۸ مرداد تصریح کرد: متاسفانه مصدق یک اشتباه تاریخی انجام داد و آن هم تکیه بر آمریکا بود و استکبار جهانی دئر چنین روزی با اختلاف اندازی میان مردم و روحانیت و دولت و روحانیت را ایجاد کرد و امروز نیز همچنان تفرقه اندازی نقشه شوم دشمنان است.

,

وی با اشاره به دور جدید مذارکات اظهار کرد: دشمن به شدت به دنبال نتیجه گرفتن از این مذاکرات است اما تیم مذاکره کننده ایرانی با قدرت وارد میدان شده اند و شروطی را برای طرف مقابل تعیین کردند ک منافع کشور را تامین می کند از جمله انها برداشته شدن یک جای تمام تحریم ها به صورت کامل و تضمینی که ایران بتواند در صدرت خروج انها از توافق جدا شود.

,

حجت السلام مطیعی با اشاره به روز جهانی مسجد ایجاد مساجد محله محور را از طرح های بسیار مناسب و پر منفعت دانست و بیان کرد:  توجه به مساجد بسیاری از هزینه های جامعه را کم می کند و می طلبد مسئولین در طرح هایی مانند مساجد محله محور از این طرفیت برای ایجاد جامعه در تراز اسلامی بهره مند شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه