اخبار داغ

رئیس کل دادگستری هرمزگان خبر داد؛

تخریب ۶ سازه غیرمجاز در حریم و بستر رودخانه اتخان شهرستان بستک+فیلم

تخریب ۶ سازه غیرمجاز در حریم و بستر رودخانه اتخان شهرستان بستک+فیلم
قهرمانی از تخریب ۶ سازه غیرمجاز به مساحت بیش از ۳ هزار و پانصد مترمربع در حریم و بستر رودخانه اتخان شهرستان بستک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی قهرمانی ، رئیس کل دادگستری هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به اینکه اقدامات در خصوص آزادسازی بستر و حریم رودخانه اتخان شهر جناح از توابع شهرستان بستک از سال‌های گذشته آغاز و مورد بررسی قضایی قرار گرفته است، اظهار کرد: مطابق تبصره‌های ۳ و ۴ قانون توزیع عادلانه آب، صیانت و حراست از حریم رودخانه وظیفه ذاتی شرکت آب منطقه‌ای و وزرات نیرو بوده و در این رابطه و برای حفظ و حراست از حریم رودخانه اتخان، دستورات لازم به شرکت آب منطقه‌ای صادر شده است.

وی با بیان اینکه به دستور رئیس حوزه قضایی شهرستان بستک حکم تخریب ۶ ابنیه غیرمجاز ساخته شده در حریم و بستر این رودخانه فصلی صادر شده است، گفت: این مستحدثات غیرقانونی در حضور مقام قضایی و مسئولان شرکت آب منطقه‌ای و با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات از قبیل بیل‌های مکانیکی و لودر به صورت کامل تخریب شدند.

قهرمانی خاطرنشان کرد: قبل از آغاز عملیات تخریب سازه‌های غیرمجاز، به مالکان این بناها اخطار تخلیه و جمع آوری اثاث‌هایشان در چندین نوبت ابلاغ شد و در زمان اجرای حکم نیز این محل از هرگونه اساس و وسایل شخصی افراد تخلیه شده بود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان تأکید کرد: ساخت و ساز هرگونه ابنیه، ساختمان و یا موارد دیگر باید با اخذ مجوز قانونی و هماهنگی مقامات مسئول صورت گیرد و در غیر این صورت دستگاه قضایی به موضوع ورود و با تخلفات رخ داده به صورت قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه