اخبار داغ

امام جمعه کرج:

سکولارها در کودتای ۲۸ مرداد مبارزات ملت را بر باد دادند/ باید مدیریت ناکارآمد را از مساجد حذف کرد

سکولارها در کودتای ۲۸ مرداد مبارزات ملت را بر باد دادند/ باید مدیریت ناکارآمد را از مساجد حذف کرد
آیت الله حسینی همدانی گفت: مسجد پایگاه تربیت جوان مومن انقلابی و پای کار است و امیدواریم به زودی شاهد فعالیت اینگونه مساجد باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه گفت: مسجد باید در مسیر تمدن سازی نقش اساسی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
آیت الله حسینی همدانی افزود: مسجد پایگاه تربیت جوان مومن انقلابی و پای کار است و امیدواریم به زودی شاهد فعالیت این مساجد باشیم.
,
 
,
وی با اشاره به لزوم حذف مدیریت ناکارآمد از مساجد، اظهار داشت: علی رغم تاکید قانون در شهرک های مسکونی مساجد در نظر گرفته نمی شود!
,
 
,
امام جمعه کرج تصریح کرد: هزینه های فرهنگی شهرها باید مسجد محور باشد و برنامه های موازی صورت گرفته توسط دستگاه ها مخل است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه مردم نباید بگذارند مساجدشان فقیر باشد و باید روح انقلابی در آن بدمد، در بخش دیگری به کودتای ۲۸ مرداد پرداخت.
,
 
,
امام جمعه کرج گفت: دشمن با رسانه هایی که در اختیار داشت اهداف کودتا را پیش برد و امروز هم همان خط را علیه مردم دنبال می کند.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با تاکید بر اینکه مردم باید هوشیار باشند و هجمه دشمن را خنثی کنند، افزود: یک شخص سکولار مبارزات ملت را بر باد داد.
,
 
,
وی به ۲۹ مرداد و روز جهانی فضای مجازی اشاره کرد و اظهار داشت:  شبکه اجتماعی رها شده یکی از ابزارهای دشمن در جنگ شناختی است.
,
 
,
امام جمعه کرج تصریح کرد: دولت باید با برداشتن موانع و تولید شبکه های اجتماعی داخلی با تمام قوا وارد میدان شده و مردم از آن حمایت کنند.
,
 
,
 
,
 
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه