اخبار داغ

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نزسا مطرح کرد؛

تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار برای مرزنشینان منطقه سیستان

تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار برای مرزنشینان منطقه سیستان
سردار محمد کرمی گفت: طرح رزاق و فروش سوخت در راستای ایجاد اشتغال برای توانمند سازی مردم سیستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، سردار محمد کرمی، فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نزسا در مراسم افتتاح دو باب مسجد در حاشیه شهرستان زابل و شهرستان نیمروز به تشریح اقدامات در دست اقدام برای رفع مشکلات اقتصادی و آب منطقه سیستان پرداخت و بیان کرد: مقدمات لازم برای افزایش مبادلات با کشور افغانستان توسط دولتمردان در حال انجام است که این سبب بهبود شرایط اقتصادی مردم سیستان خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نزسا گفت: طرح رزاق و فروش سوخت نیز در راستای ایجاد اشتغال برای توانمند سازی مردم سیستان است چرا که بخشی از مردم باید از مرز ارتزاق کنند و این در تمام استانهای مرزی در حال انجام است.

این مسؤول افزود: یکی از پرژه ها برای بهبود شرایط آب سیستان و بلوچستان، انتقال آب از دریا است که در حال انجام است و به آینده امیدواریم.

وی بیان کرد: با حمایت خداوند در منطقه سیستان تحول ایجاد خواهیم کرد این امید در همه مردم و مسؤولان است، قول های خوبی داده شده اما بر خلاف اعتبار زیادی که در این منطقه هزینه شده اما چون هدفدار نبوده، آنطور که باید نتیجه نداده است.

وی با اشاره به اینکه هر جایی که مردم پای کار و در میدان حاضر بودند کارها به خوبی پیش رفته است، گفت: توجه و عمل به آموزه های دینی اتصال به خدا همه مشکلات را برطرف می کند.

سردار کرمی با بیان اینکه دستگاه های حفاری چاه خریداری و در حال انتقال به منطقه است، ادامه داد: تلاش همه بهبود شرایط این منطقه است، دستگاه های حفاری چاه خریداری و در حال انتقال به منطقه است.

وی در پایان از تعامل و همراهی علما و معتمدان با مسؤولان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه