اخبار داغ

مدیرعامل و مدیر تیم پرسپولیس چه گفتند؟

درویش: دیاباته در لیست گل محمدی است/پیروانی: درباره پورعلی گنجی با تیم چینی اختلاف داریم

درویش: دیاباته در لیست گل محمدی است/پیروانی: درباره پورعلی گنجی با تیم چینی اختلاف داریم
مدیرعامل و مدیر تیم پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرسپولیس صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا درویش درباره احتمال حضور شیخ دیاباته در پرسپولیس، اظهار داشت: یحیی گل محمدی 3-2 اسم داد و گفت اگر قرار باش مهاجم بگیریم دیاباته هم یکی از آنها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی درمورد اینکه تبلیغات بازی امروز با فولاد را به جای باشگاه پرسپولیس، سازمان لیگ انجام داد، گفت: بعد از شرایطی که کارگزار به وجود آورد دیگر فضای همکاری نبود و مبالغ مدنظر ما محقق نشد. بالطبع مجبوریم با جای دیگری به توافق برسیم و صلاح دیدیم به نفع باشگاه است که فضای تبلیغات محیطی در اختیار سازمان لیگ قرار بگیرد.
,
 
,
مدیرعامل پرسپولیس درخصوص شرایط صدور ITC مرتضی پورعلی گنجی، توضیح داد: پورعلی گنجی با باشگاه قبلی‌اش مشکل دارد. نزدیک به 20 روز است مشغول پیگیری موضوع هستیم و دیگر مجبور شدیم مستقیم با فیفا نامه نگاری کنیم تا ITC بگیریم. مشکل پورعلی گنجی با باشگاه قبلی‌اش ربطی به ما ندارد اما به این دلیل که این موضوع سیر طولانی دارد  با فیفا مکاتبه کردیم و فکر می‌کنم تا 3-2 روز آینده این کار هم انجام شود.
,
 
,
درویش درباره اینکه آیا مشکل حق پخش تلویزیونی حل شده است، عنوان کرد: من عضو کارگروه هستم و قرار شد نشستی داشته باشیم تا با تعامل این مشکل حل شود.
,
 
,
 
,
*پیروانی: درباره پورعلی گنجی با تیم چینی اختلاف داریم
,
افشین  پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شرایط مرتضی پورعلی گنجی و یورگن لوکادیا، اظهار داشت: مرتضی پورعلی گنجی که قرارداد خود را بسته است و منتظر  آی تی سی است. حالا یک  اختلاف نظری هم با تیم چینی داریم  و نامه نگاری ها شده و در اولین فرصت انشالله آی تی سی او نیز برسد.
,
 
,
وی در ادامه افزود: یورگن لوکادیا هم با توجه به اینکه یک مدت تمرین نداشته و از مسابقه به دور بوده با نظر سرمربی محترم تیم امروز را استراحت می کند. او بازیکن بزرگ و خوبی است و میتواند به تیم کمک کند. جا دارد از مدیریت باشگاه و درویش  و همکاران محترم تشکر کنم واقعا تلاش کردند که یک تیم خوب و قوی در حد نام و شان تیم پرسپولیس داشته باشیم.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه