اخبار داغ

استاندار تهران خبر داد:

افتتاح ۷۱۵ پروژه عمرانی در استان تهران طی هفته دولت

افتتاح ۷۱۵ پروژه عمرانی در استان تهران طی هفته دولت
استاندار تهران گفت: در هفته دولت امسال در مجموع بیش از ۷۱۵ پروژه با صرف اعتبار ۲۵ هزار میلیارد تومانی در استان تهران به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصوری خبر داد: به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، محسن منصوری ظهر امروز در آئین تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امام راحل بنیان انقلاب اسلامی به عنوان این خیر کثیر را پایه‌ریزی کرد و اکنون با گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی آن، رشد و نمو و تعالی در ساختار سیاسی کشور ما جای خود را در مناسبات سیاسی و منطقه‌ای دنیا بیشتر باز می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی گفت: نقش و جایگاه کشورمان به عنوان محور جبهه مقاومت در فرآیندهای بین‌المللی مثال‌زدنی شده و با پایبندی دولت به مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی کارآمدی نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش خود را نشان می‌دهد.
,
 
,
استاندار تهران خاطرنشان کرد: بخشی از این کارآمدی امسال در هفته دولت در قالب افتتاحیه پروژه‌های عمرانی و خدماتی مختلف به مرحله اجرا و نمایش گذاشته می‌شود.
,
 
,
منصوری تاکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی در هفته دولت امسال بیش از ۷۱۵ پروژه با صرف اعتبار ۲۵ هزار میلیارد تومانی در استان تهران به بهره‌برداری می‌رسد.
,
 
,
وی تصریح کرد: با افتتاح این پروژه‌ها شاهد وقوع تحولات مهم و موثر در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و مدیریتی خواهیم بود.
,
 
,
استاندار تهران افزود: پرتوان و باانگیزه و تمام ظرفیت در راستای تحقق مبانی انقلاب اسلامی و عمل به ارزش‌ها و تعهدات مومنانه همه مجموعه‌ها پاری کار انقلاب و آرمان‌های امام ایستاده و داشته‌هایمان را به کار گرفته‌ایم.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه