اخبار داغ

کارشناس مسائل بین‌الملل:

لابی صهیونیستی تعیین‌کننده سیاست‌های آمریکا است

لابی صهیونیستی تعیین‌کننده سیاست‌های آمریکا است
کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به فعالیت لابی رژیم صهیونیستی در آمریکا، گفت: این لابی همواره تصمیم نهایی را برای انتخاب رئیس جمهور در آمریکا و تعیین سیاست‌های این کشور اتخاذ می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرشید باقریان، کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به نبود وجهه آمریکا در بین مردم دنیا اظهار کرد: رژیم آمریکا به‌دلیل سیاست تهاجمی اکنون در بین مردم دنیا منفور شده و وجهه‌ای بین مردم ندارد، حمله نظامی به کشورهای مختلف، راه‌اندازی پایگاه‌های نظامی در کشورها، حمایت از گروهک‌های تروریستی و گروهک جنایتکار منافقین و ... از مأموریت سران آمریکا به شمار می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
وی با بیان اینکه سیاست‌های جنایتکارانه آمریکا بین روسای جمهور دموکرات و جمهوری‌خواه مشترک است، ادامه داد: همان جنایاتی که ترامپ در دوره گذشته مرتکب شد بایدن هم انجام داده، البته این جنایات در روش متفاوت بوده، اما در اصل تفاوتی با یکدیگر نداشته است.
,
 
,
این کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به فعالیت لابی رژیم صهیونیستی در آمریکا بیان کرد: این لابی همواره تصمیم نهایی را برای انتخاب رئیس جمهور در آمریکا اتخاذ می‌کند و مهم‌ترین فعالیت آن نیز علاوه بر این موضوع، اتخاذ سیاست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی است.
,
 
,
باقریان تصریح کرد: آمریکا از دیرباز برای موجودیت خود سراغ تعامل با هم‌پیمانانش از جمله رژیم صهیونیستی و سایر متحدان اروپایی و غربی رفته و با هم‌دستی آن‌ها سعی می‌کند خود را ابرقدرت دنیا نشان دهد.
,
 
,
وی متذکر شد: بعد از فروپاشی شوروی سابق آمریکایی‌ها ادعای ابرقدرتی در دنیا را داشتند و با لشکرکشی و ظلم و آدم‌کشی سعی کردند حرف‌شان را به کرسی بنشانند، اما با گذشت زمان مشخص شد که آمریکای نه تنها مدعی قدرتمند نیست، بلکه قدرت پوشالی دارد و حتی قادر به حل مشکلات داخل کشور خود نیست.
,
 
,
این کارشناس مسائل بین‌الملل خاطرنشان کرد: آمریکا با مشکلات داخلی از جمله گرانی بنزین و اقلام، فساد اقتصادی، کارتن‌خواب‌ها، اعتیاد، نژادپرستی و ... مواجه است و مردم این کشور نیز روز به روز از دولت‌های سرکار آمده نفرت پیدا می‌کنند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه