اخبار داغ

استاندار لرستان تاکید کرد؛

ضرورت رفع موانع واحدهای تولیدی لرستان

ضرورت رفع موانع واحدهای تولیدی لرستان
زیویار گفت: رفع موانع از واحدهای تولیدی در دستور کار قرار دارد چرا که واحدهای تولیدی در خط مقدم تولید قرار دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، فرهاد زیویار ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های صنعتی بروجرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز طرح توسعه دو پروژه مجموعه سلولوزی که مواد لازم را برای صنایع بهداشتی آماده می‌کرد در بروجرد افتتاح شد و همچنین طرح توسعه در نساجی در قسمت دوزندگی نیز به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: صنعت نساجی یک صنعت ریشه ای و شناسنامه دار در بروجرد است که این صنعت شامل مجموعه چند بخشی در بافندگی، ریسندگی، رنگرزی و دوزندگی است که طی یک سال گذشته این مجموعه هزار نفر اشتغالزایی داشته است.

,

استاندار لرستان تصریح کرد: این صنعت در ایام سختی هم خود را نگه داشت و در عنایت سفر ریاست جمهور برای حمایت از صنایع نیز، در حال برداشتن گام بلندی است که این ظرفیت واقعی را نشان دهد.

,

زیویار عنوان کرد: در گام اول ۳۵۰ تا اشتغالزایی در این بخش دوزندگی داشته و هم‌اکنون نیز ۱۰۰ نفر هم در حال مصاحبه هستند که در مجموع تعداد کارکنان نساجی بروجرد هزار و ۸۵۰ نفر است که به دو هزار نفر هم می‌رسد.

,

 وی خاطر نشان کرد: دوزندگی فاز جدیدی است که به نساجی اضافه شده که این یک پکیج کامل از صنعت نساجی است چرا که در کشور ممکن است در یک بخش فعالیتی وجود داشته باشد ولی نساجی بروجرد در همه بخش ها بی نظیر است.

,

استاندار لرستان با تاکید بر حمایت از واحدهای تولیدی گفت: در صنعت حمایت هایی صورت می گیرد و تلاش می شود راه‌ها هموار و موانع اداری برداشته شود چرا که واحدهای تولیدی اینها در خط مقدم تولید هستند.

,

زیویار با اشاره به واحدهای تعطیل لرستان افزود: در استان لرستان واحدهای تولیدی هستند که تعطیل شده اند و برنامه ریزی هایی صورت گرفته تا به چرخه تولید بازگردند.

,

 

,

انتهای پیام/              

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه