اخبار داغ

یادداشت؛

مردمی‌بودن و محرومیت‌زدایی، مهمترین شاخصه‌های دولت سیزدهم

مردمی‌بودن و محرومیت‌زدایی، مهمترین شاخصه‌های دولت سیزدهم
مهمترین ویژگی دولت سیزدهم، مردمی بودن آن است و این مهم در مسئولین اجرایی این دولت مشهود بوده و برگزاری مداوم میزهای خدمت در ادارات و نماز جمعه مهر تائیدی بر این ادعاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ هفته اول شهریورماه با نام و یاد شهیدان والامقام رجایی و باهنر مزین و با عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
این روز یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که با ایمان، ساده زیستی و صداقت برای همیشه تاریخ، الگوی راستین و اسوه خدمتگزاری بی منت به مردم فهیم و ایثارگر میهن اسلامی شدند.
,
 
,
شهیدان رجایی و باهنر پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسیر انقلاب برافراشتند تا امروز در گذر زمان بدست آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محترم و مردمی بیشتر از پیش در اهتزاز باشد.
,
 
,
هفته دولت فرصت مغتنمی برای بازخوانی نقش و وظایف دولتمردان است و قدردانی از همه کارمندان خدوم کشور که در بحث های مختلف، متواضعانه برای کسب رضای پروردگار و خدمت رسانی به مردم فعالیت می کنند.
,
 
,
مهمترین ویژگی دولت سیزدهم، مردمی بودن آن است و این مهم در مسئولین اجرایی این دولت مشهود بوده و برگزاری مداوم میزهای خدمت در ادارات و نماز جمعه مهر تائیدی بر این ادعاست.
,
 
,
در هفته دولت در استان البرز نیز با حضور مسئولین استانی و کشور طرح هایی به ویژه در مناطق کم برخودار استان به خصوص شهرستان طالقان، اشتهارد، فردیس به بهره برداری رسید.
,
 
,
مهمترین هدف دولت سیزدهم کاهش فاصله طبقانی، افزایش خدمات در مناطق محروم و از همه مهمتر پیاده سازی محله اسلامی در کشور در راستای منویات مقام معظم رهبری وامید آفرینی در بین اقشار مختلف مردم است.
,
 
,
خبرنگاری همان جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب است که می تواند افکار را جابجا کند.
,
 
,
در این گرد و غباری که رسانه های معاند ایجاد می کنند نقش رسانه در انتقال مفاهیم درست و اسلامی در کنار دیگر رسانه ها بی بدیل بوده و این دو به تعامل و همگرایی با هم رسیده اند.
,
 
,
خبرنگاری در البرز سخت تر از دیگر استان ها است زیرا این استان از ده ها اقوام مختلف تشکیل شده اما استان های دیگر یک دست هستند و خبرنگاران البرزی باید در راستای انسجام فرهنگی مذهبی حرکت کنند تا تفرقه اتفاق نیافتد.
,
 
,
سازمان بسیج رسانه استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد استان البرز خاصه استاندار محترم به عنوان نماینده عالی دولت در استان که با کوشش و تلاش شبانه روزی، خدمات و مجاهدتی بی بدیل در طول مدت حضور خود در استان داشتند، تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزون ایشان و تمام خدمتگزاران صدیق نظام مقدس اسلامی را در تحقق آرمان های بلند امام راحل و مقام معظم رهبری از خداوند سبحان مسئلت دارد.
,
 
,
 همچنین سازمان بسیج رسانه استان البرز از رسانه های زحمتکش و وزین دیداری و شنیداری در استان درخواست دارد با پوشش کامل فعالیت ها و زحمات دولتمردان خدمتگزار در استان نسبت به اطلاع رسانی و آشنایی مردم قدرشناس و ولایتمدار از روند کارهای انجام شده، اهتمام جدی و مضاعفی داشته باشند.
,
 
,
 
,
سیدمحمدرضا موسوی زاده_ رئیس بسیج رسانه استان البرز
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه