اخبار داغ

معاون اقتصادی استاندار گلستان:

دولت سیزدهم در ایستگاه اقدام و عمل/ ظرفیت وعده‌ها پر شد

دولت سیزدهم در ایستگاه اقدام و عمل/ ظرفیت وعده‌ها پر شد
معاون اقتصادی استاندار با اشاره به اینکه ظرفیت وعده به مردم پر شده و فصل اقدام و عمل رسیده است، گفت: در دولت سیزدهم از روز اول آستین‌ها را بالا زدیم، لباس رزم پوشیدیم و به میدان آمدیم برای اینکه مطالبات بر زمین‌مانده مردم را برطرف کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد دهنوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گلستان ما ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: اساس کار دولت سیزدهم، پیگیری پروژه‌های ناتمام است و یکی از رویکرد های اساسی در این دولت چرخش‌های تحولی در نظام مدیریتی استان همچنین عبور از چرخش‌های منفعلانه و تبدیل آن به رویکرد مطالبه گرانه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

لباس رزم پوشیدیم برای تحقق مطالبات مردم

, لباس رزم پوشیدیم برای تحقق مطالبات مردم,

دهنوی به 1200 پروژه کوچک و بزرگ نیمه تمام استان اشاره و از آن بعنوان میراث سال‌های تحریم یاد کرد و افزود: این  پروژها به ثمر نرسیدند ولی ما منتظر نخواهیم ماند تا افراد از جای دیگربیایند و به ما دستور دهند که چه کنیم.

,

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم از روز اول آستین‌ها را بالا زدیم، لباس رزم پوشیدیم و به میدان آمدیم برای اینکه مطالبات بر زمین مانده مردم را برطرف کنیم.

,

معاون اقتصادی استاندار گفت: چرا باید مطالبات مردم رها شوند؟ روند تکمیل سد نرماب سال‌هاست طولانی شده بطوریکه هم اکنون با 2 هزار و 500 میلیارد تومان هم نمی‌توان این پروژه را تکمیل کرد.

,

دهنوی به پروژه بزرگراه بهشهر-قوچان که 16 سال از شروع آن می گذرد اشاره و خاطر نشان کرد: همه بخش های پروژه تکمیل شده جز همان بخشی که از استان گلستان می گذرد، نا تمام است.

,

وی بی توجهی به پروژها را ضعف جدی برشمرد و بیان کرد: عاقبت خلیج گرگان بر اثر کم توجهی به حالت بحران درآمد تا جایی که تهدید محیط زیستی ایجاد شد و امروز با شوک باید آن را احیا کرد، ما همه پروژها را روی دایره ریختیم تا استان از عقب ماندگی  رها شود.

,

دهنوی با تاکید براینکه ظلم بزرگی به استان گلستان وارد شده است، گفت: روزهایی که می شد این پروژها را با دلار 700 تا 3 هزار تومان تکمیل کرد امروز باید با دلار 30 هزار تومان انجام شود، پروژه ای که روزی با 360 میلیارد تومان به اتمام می رسید امروز بیش از 500 میلیارد تومان هم برای تکمیلش کم است.

,

وی گفت: ظلم بر مردمی وارد شده که انقلابی بودند و پای انقلاب ایستادند جانفشانی کردند و هم اکنون در محرومیت بسر می برند ما با این مسائل روبرو هستیم!.

,

معاون اقتصادی استاندار به یکی از بزرگترین چرخش های تحولی اشاره کرد و افزود: دولت سیزدهم به سرمایه انسانی توجه دارد، ما امروز در حال فراهم کردن بستر برای یک جریان مدیریتی آینده دار، برای استان هستیم، شما توجه کنید با تمام فشارهای سیاسی وارده مدیرانی از بدنه استان وارد کار می شوند.

,

دهنوی گفت: ما از رویکرد متخصص غیربومی به رویکرد متخصص بومی استان گلستان رسیدیم، 95 در صد انتصابات از استان گلستان بوده و بستر برای بچه های منطقه باز شده، این رویکرد تحولی دولت سیزدهم است.

,

معاون اقتصادی استاندار افزود: این دولت از روز اول بنا را براین گذاشت که بجای مبارزه با فساد گلوگاه‌های فساد را منحل کند و عرضه، ارز 4 هزار و 200 تومانی بزرگترین رانتی  که در کشور ایجاد شده بود را حذف کرد.

,

دهنوی افزود: دولت امروز با افتخار از برنامه سازی یارانه ها عبور کرده و خیلی ها نمی خواستند و یا نمی توانستند این طرح را اجرا کنند اما اجرا شد.

,

وی با اشاره به اینکه رویکرد دولت خدمت به مردم است، اذعان کرد: بسیاری از روستاهای شرق استان دچار تنش آبی بودند، از کمبود برق ناراضیتی داشتند که همه آنها مرتفع شد اینها اقدامات فاخر دولت در یک سال گذشته است.

,

معاون اقتصادی استاندار با اشاره به وضعیت پتروشمی استان گفت: سوال مردم مدتها این است که آیا این پروژه حل شدنی است، بنده معتقدم به دلیل اینکه از روز اول مدیران دستگاه قضا، مجمع نماینده گان استان به این اتفاق نظر رسیده اند که پتروشیمی باید حل شود تلاش ها برای رفع موانع به ثمر نشست.

,

دهنوی افزود: پتروشیمی اکنون به مرحله ای رسیده که مطابق اصل 44 قانون اساسی، دو شرکت سرمایه گذار با کسب مجوز مسئله حل شود اگر به ایجا رسیدیم چون همه پای کار ایستادند.

,

وی خطاب به مدیران شهرستان مینودشت گفت: برای اینکه شهرستان پیشرفت خوبی داشته باشد باید فعل خواستن را صرف کنید، این جریان اکنون شکل گرفته است، هیچ انتصاب و انتخابی نباید بدون هماهنگی فرماندار باشد حمایتی که نماینده مجلس  از او می کند و راهبری و سرعتی که دستگاه قضا میتواند به این حرکت بدهد.اگر شما مدیران شهرستان بتوانید مشکلات و نیازهای شهرستان را دراستان پیگیری و در جزء مسائل اصلی قراردهید می توانید تکمیل کننده و تسریع کننده باشید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه