اخبار داغ

پژوهشگر مسائل دینی :

وزارت زنان و جوانان تشکیل شود

وزارت زنان و جوانان تشکیل شود
پژوهشگر مسائل دینی با تأکید بر ضرورت راه‌اندازی وزارت زنان و جوانان، گفت: این وزارتخانه نیاز مبرم کشور است چرا که جوانان به حمایت‌های مادی و معنوی نیاز دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام ابراهیم رسولی، پژوهشگر دینی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با تأکید بر رویکرد فرهنگی برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: برای پیشگیری از جرایم ابتدا باید با فرهنگ‌سازی اقدام کرد و سپس با شیوه‌های اجتماعی و اقتصادی برای اصلاح آسیب‌ها عملیات لازم را انجام داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز ,
 
,
وی اضافه کرد: آسیب‌های اجتماعی به تدریج قابل رفع شدن هستند و نمی‌توان این آسیب‌ها را بدون برنامه‌ریزی و اتحاد اصلاح کرد.
,
 
,
این پژوهشگر دینی عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در راستای رسیدگی شایسته به جوانان اقدامات لازم را انجام دهند و تحقق توسعه فرهنگی و اجتماعی نیز از مسیر اصلاح جوانان عبور می‌کند.
,
 
,
رسولی یادآور شد: حمایت‌های مادی و معنوی از جوانان تنها از راه اعطای تسهیلات محقق نمی‌شود، بلکه جوانان و نوجوانان نیازمند حمایت‌های بی‌دریغ مسئولان هستند و این حمایت‌ها باید در زندگی جوانان پررنگ‌تر خود را نشان دهد.
,
 
,
وی تبیین کرد: راه‌اندازی سالن‌های ورزشی در روستاها و شهرهای دورافتاده می‌تواند انگیزه جوانان را در مسیر اصلاح آسیب‌ها بیشتر کند، البته اعتبارات لازم باید به این امر اختصاص داده شود تا مسئولان شهری و روستا امکانات ورزشی و فرهنگی لازم را برای جوانان مهیا کنند.
,
 
,
این پژوهشگر دینی تصریح کرد: هم‌افزایی سازمان‌های مرتبط با جوانان باید بیش از گذشته تشدید شود، چراکه اکنون جوانان مشکلات فراوانی دارند و نیازمند توجه هستند.
,
 
,
رسولی با تأکید بر تشکیل وزارتخانه مستقل جوانان تشریح کرد: تشکیل وزارت زنان و جوانان می‌تواند بسیاری از مشکلات این قشر را مرتفع کند و ورزش کافی دارای مشکلات است و ادغام جوانان و ورزش ممکن است تداخلاتی را برای این موضوع به وجود بیاورد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه