اخبار داغ

در آخرین روز هفته دولت؛

۲۶ پروزه در شهرستان کنگان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

۲۶ پروزه در شهرستان کنگان افتتاح و کلنگ‌زنی شد
با حضور استاندار بوشهر در شهرستان کنگان ۲۶ پروژه در این شهرستان با اعتبار ۴۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و یعضی نیز عملیات اجرایی آن آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ در آخرین روز هفته ی دولت در شهرستان کنگان با حضور استاندار بوشهر ۲۶ پروژه عمرانی افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

احمد غریبی فرماندار کنگان در این مراسم عنوان کرد: با حضور استاندار بوشهر و در آخرین روز هفته دولت 26 پروژه با اعتبار ۴۳۲ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

,

غریبی افزود: از این تعداد پروژه ها 16 مورد آن پروژه هایی است که نهایی شده و به مرحله ی افتتاح رسیده است.

,

فرماندار کنگان تشریح کرد: اعتبار این پروژه‌ها ۴۳۲ میلیارد تومان است که تعدادی از آنها تکمیل شده و به بهره برداری رسیده و ده مورد آن نیز عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

,

وی بیان کرد: پروژه‌های هفته دولت کنگان از نظر اعتباری ۲۲۴ درصد و از نظر تعداد ۱۵۹ درصد رشد داشته است.

,

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در این راستا عنوان کرد: شهرستان کنگان از دیر باز با دریا، دریا نوردی و تجارت مانوس بوده است.

,

محمدی‌زاده عنوان کرد: امروز کنگان علاوه بر تجارت و دریا نوردی تبدیل به یک شهرستان صنعتی شده و روز به روز در حال پیشرفت می باشد.

,

استاندار بوشهر تصریح کرد افتتاح پروژه ها در شهرستان کنگان به همین موارد محدود نمی شود و با توافقاتی که با وزیر نفت داشتیم به زودی شاهد انجام پروژه های بیشتری خواهیم بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه