اخبار داغ

مسئول اردوهای جهادی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان خبر داد؛

واکسیناسیون ۴۴ هزار راس دام روستایی و عشایر در اردوی جهادی

واکسیناسیون ۴۴ هزار راس دام روستایی و عشایر در اردوی جهادی
مسئول اردوهای جهادی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان گفت: در این اردوی جهادی حدود 44000 راس دام روستایی و عشایر در 9 روستا و 11 مرتع در مناطق پشت کوه اول و دوم شهرستان فریدونشهر علیه بیماری های تب برفکی، شاربن، آبله، تب مالت و هاری مورد واکسیناسیون قرار گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جواد طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: اردوی جهادی دامپزشکی استان اصفهان مزین به نام همکار شهید رضا جعفری از تاریخ 29 مردادماه لغایت سوم شهریورماه 1401 در مناطق دوردست و صعب العبور پشت کوه اول و دوم شهرستان فریدونشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مسئول اردوهای جهادی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با بیان اینکه سه هدف عمده در برگزاری این اردوهای جهادی دامپزشکی دنبال می شود، گفت: ابتدا اطاعت از فرامین مقام‌معظم رهبری پیرامون ضرورت برگزاری این گونه اردو های جهادی است، همچنین احیاء و تقویت روحیه ایثارگری و جهادی در نیروهای دامپزشکی استان از دیگر اهداف است.

,

وی افزود: سومین هدف از برگزاری اینگونه اردوهای جهادی ارائه خدمات رایگان با حجم زیاد، در زمان کم و با هزینه بسیار محدود به دامداران خصوصا در مناطق دور دست و صعب العبور است.

,

طباطبایی عنوان کرد: این اردوی جهادی با همت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان و مشارکت و حمایت سپاه صاحب الزمان (عج) استان، بسیج عشایری و بسیج جامعه کشاورزی و اداره کل امور عشایری استان و حضور داوطلبانه همکاران تخصصی دامپزشکی از شهرستان های تیران و کرون، نجف آباد، برخوار ، اداره کل و خود شهرستان فریدونشهر انجام شد.

,

, ,

سید جواد طباطبایی گفت: در جریان این اردوی جهادی شش روزه که با بهره گیری از دو دستگاه خودرو کمک دار از سپاه صاحب الزمان استان و یک دستگاه خودرو از اداره کل امور عشایر استان و دو دستگاه خودرو از شبکه دامپزشکی شهرستان فریدونشهر انجام شد و چهار اکیپ عملیاتی دامپزشکی فعالیت کردند.

,

وی در ادامه افزود: در این اردوی جهادی حدود 44000 راس دام روستایی و عشایر در 9 روستا و 11 مرتع در مناطق پشت کوه اول و دوم شهرستان فریدونشهر علیه بیماری های تب برفکی، شاربن، آبله، تب مالت و هاری مورد واکسیناسیون قرار گرفتند.

,

طباطبایی خاطرنشان کرد: بر آورد می شود انجام چنین عملیاتی با این وسعت در حالت عادی به هزینه های بسیار زیاد و به حدود یک ماه زمان نیاز داشت که با توجه به سردی هوا و کوچ دامداران عشایر،این خدمات رسانی در حالت عادی، امکان پذیر نبود.امید است این قلیل تلاشها مورد رضایت حضرت حق قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه