اخبار داغ

این بار در کشکک رامیان؛

بازار خدمت به مردم محروم در لباس جهادگران بسیجی گرم شد

بازار خدمت به مردم محروم در لباس جهادگران بسیجی گرم شد
گروه‌های جهادی به منظور خدمت به مردم اینبار درکشکک رامیان حاضر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ براساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب، مردمی شدن بسیج جلوه بیشتری پیدا کرده و بر همین اساس سازمان بسیج سازندگی درصدد است یک هزار قرارگاه جهادی بزرگ را راه اندازی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

ایجاد قرارگاه های جهادی مبین آن است که بسیج برای همه مردم است و در مشکلات و سختی ها در کنار مردم ایستاده و از سویی دیگر این فعالیت‌های جهادی بستری مناسب برای تقویت روحیه خودباوری و ایثارگری است که شاید این دو موضوع مهمترین رکن در گام دوم انقلاب برای رسیدن به آرمان بلند انقلاب اسلامی باشد.

,

براساس مقتضیات زمان کارکردهای بسیج متفاوت بوده روزی بسیج در میدان جنگ ایثارگری می کرد و امروز در لباس خدمت به مردم آجر از روی آجر بر می دارد.

,

بسیاری از خدماتی که بسیج به مردم ارائه می دهد از کانال بسیج سازندگی است که در حال حاضر با تشکیل کارگروه های مختلف و با تاسی از تفکر علوی خدمت رسانی به مردم و رفع محرومیت ادامه دارد.

,

تفکر علوی و تاسی از نهضت حسینی دو تفکر غالب در بسیج سازندگی و قرارگاههای جهادی است و در این راستا در ایام محروم و صفر شاهد رونق بازار گروه های جهادی هستیم که در مناطق محروم استان گلستان خدمت گذاری می کنند.

,

گروه های جهادی قرارگاه عهد جهاد بسیج دانشجویی و همچنین اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به منظور خدمت به مردم اینبار در کشکک رامیان حاضر شدند و یکی از اقدامات این جهادگران عمرانی و آموزشی در مدرسه و سلامت و فرهنگی پیگیری کردند.

,

حجت الاسلام عباس گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در بازدید از فعالیت های این گروه های جهادی و پروژه نیمه تمام خانه عالم این روستا اظهار کرد: جهادگران بسیجی باید قدر این لحظه ها را بدانند و فرصت برای خدمت به مردم کم پیش می آید و شاید مدت زمان آن اندک باشد ولی در زندگی انسان تاثیر به سزایی دارد و منجر به تحول در حال می شود.

,

گرزین بیان کرد: هدف ما از حضور در جمع جهادگران عرض خسته نباشید و خداقوت است و بازدید از این روستا با مردم نیز گفتگو کردیم و مشکلات روستای کشکک بررسی شد و مردم این منطقه مشکلاتی داشتند که از مهمترین آنها اشتغال، آب است و ما نیز از طریق نهادهای مربوطه این مسائل را پیگیری خواهیم کرد.

,

وی افزود: علاوه بر فعالیت های جهادی کلاس های آموزشی نیز برای حالی محل در نظر گرفته شده است و همچنین در راستای حمایت از محرومین چند بسته معیشتی نیز در این روستا توزیع شد.

,

این مقام مسئول متذکر شد: مقام معظم رهبری نگاه ویژه ای به جهادگران دارد و توصیه کرده که مسئولان در بین مردم باشند و فعالیت های جهادی و خدمت رسانی باعث ایجاد انگیزه و امید آفرینی بین مردم می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه