اخبار داغ

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران:

استقلال هافبک بازی‌ساز ندارد

استقلال هافبک بازی‌ساز ندارد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به دلیل ضعف گلزنی مهاجمان برای استقلال، گفت: استقلال به دلیل نداشتن هافبک بازی‌ساز قدرت تغذیه مهاجمان را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی امیرآبادی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به عملکرد استقلال در چهار هفته سپری شده از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: استقلال همچنان عملکرد مناسبی در لیگ برتر نداشته، به‌خصوص در نیمه نخست که بسیار انتقادپذیر ظاهر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
 
,
وی عملکرد مهاجمان استقلال را در شأن این تیم ندانست و ادامه داد: شهباززاده در سه هفته سپری شده از لیگ عملکرد خوبی نداشته، در حالی که این مهاجم در سپاهان بازی‌های تأثیرگذاری را به نمایش گذاشته بود.
,
 
,
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران یادآور شد: البته در بین مهاجمان استقلال قائدی عملکرد بهتری ارائه کرده اما سایر مهاجمان هنوز نتوانسته‌اند در شأن نام استقلال بازی کنند.
,
 
,
امیرآبادی در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان عدم تغذه مهاجمان را به جدایی حسین‌زاده از استقلال مرتبط دانست؟ گفت: البته. حسین‌زاده هافبک ـ مهاجم بود و فصل گذشته تأثیرگذاری زیادی را در بازی‌ها داشت، اما با جدایی این بازیکن خلأ هافبک بازی‌ساز در استقلال دیده می‌شود.
,
 
,
وی درباره ارزیابی عملکرد ساپینتو در چهار هفته ابتدایی لیگ، تأکید کرد: باید حداقل ۱۰ هفته سپری شود تا بتوان درباره عملکرد سرمربی پرتغالی استقلال اظهارنظر کرد، اما استقلال در نیمه نخست تاکتیک مناسبی را برای رسیدن به دروازه حریف ندارد.
,
 
,
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به این سوال ادامه که شانس استقلال را برای قهرمانی در لیگ برتر چقدر می‌دانید؟ عنوان کرد: استقلال به همراه سپاهان، پرسپولیس، گل‌گهر، تراکتورسازی و ... شانس زیادی برای تکرار قهرمانی فصل گذشته دارند.
,
 
,
امیرآبادی بیان کرد: البته هواداران باید صبور باشند و به کادر فنی فرصت بدهند تا برنامه‌های خود را پیاده کند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه