اخبار داغ

مدیرکل انتقال خون استان سمنان مطرح کرد؛

عملکرد انتقال خون استان سمنان در دولت سیزدهم

عملکرد انتقال خون استان سمنان در دولت سیزدهم
محسن طاهریان ضمن تشریح عملکرد انتقال خون استان سمنان در دولت سیزدهم، گفت: در سال جاری آزمایشگاه غربالگری انتقال خون استان با هزینه بیش از ۸ میلیارد تومان راه‌اندازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن طاهریان مدیرکل انتقال خون استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مرآت، بیان کرد: در سال جاری آزمایشگاه غربالگری انتقال خون استان با هزینه بیش از 8 میلیارد تومان راه اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

, ,

مدیرکل انتقال خون استان سمنان اظهار داشت: در 5 ماهه نخت سال 1401، سالن همایش  انتقال خون استان با تخصیص بودجه بیش از 600 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

,

وی در ادامه با اشاره به تعمیر و بازسازی پایگاه انتقال خون شهرستان دامغان و مرکز خونگیری شهرستان گرمسار، خاطر نشان کرد: جهت بازسازی این واحد های انتقال خون مجموعا بیش از 300 میلیون تومان هزینه شده که مبلغه بیش از 200 میلیون تومان جهت تعمیر و بازسازی مرکز خونگیری گرمسار و مابقی جهت تعمبر و باز سازی مرکز انتقال خون دامغان صرف شده است.

,

طاهریان افزود: همچنین در سال جاری بخش پلاکت فرزیس در پایگاه انتقال شهرستان شاهرود با هدف تسریع در تفکیک فرآورده‌های خونی و انتقال آن به بیماران نیازمند راه اندازی شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه