اخبار داغ

شهردار مینودشت مطرح کرد؛

طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی مینودشت در ایستگاه تامین اعتبار

طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی مینودشت در ایستگاه تامین اعتبار
سیدعلیرضا نریمانی گفت: برای اولین بار بعد از 10 سال با مصوبه اعضای شورا کار مطالعات آبهای سطی را در مدت سه ماه انجام دادیم که پس از تصویب نهایی بمنظور تامین اعتبار به استان ارجاع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدعلیرضا نریمانی، شهردار مینودشت در گفتگو با خبرنگار گلستان ما پیرامون عملکرد یکساله شورا و شهرداری مینودشت اظهار کرد: اهداف مهم اعضای دوره ششم شورا و شهرداری این است تا توزیع ثروت و عدالت در همه نقاط شهر یکسان انجام بگیرید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

احداث پارک گل‌ها در ۲۰ متری ساحلی

, احداث پارک گل‌ها در ۲۰ متری ساحلی,

وی در ادامه افزود: از طرفی شورا با روی کار آمدن دولت مردمی در اجرای این هدف مصمم‌تر شد. لذا اولین اقدام شورا برای رفاه مردم احداث پارک گل‌ها در ۲۰ متری ساحلی بود که با مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع انجام شد این محل قبل از احداث به مکانی برای دپوی نخاله‌ها تبدیل شده بود.

نریمانی ادامه داد: هم اکنون این پارک، محل تفریح، استراحت و گذراندن اوقات خوش شهروندان بویژه بانوان شده است. امکانات و چراغ‌های روشنایی در پارک تعبیه شده همزمان مشکلاتی در جدول این محل وجود داشت که برطرف شد.

وی در خصوص دیگر اقدامات شهری خاطرنشان کرد: ۳ هزار متر آسفالت معابر در مدت یکسال خدمت، با هزینه‌ای بالغ بر ۵ میلیارد تومان انجام شد. احداث ۳ هزار متر جدول معابر، پوشش معابر، موزایک فرش معابر، زیرسازی معابر، روشنایی معابر و پارک‌ها، روشنایی بلوار امام زمان (عج) از اقدامات دیگر است.

شهردار مینودشت از تأمین روشنایی بلوار الغدیر و جاده سلامت خبر داد و گفت: یک دستگاه تراکتور برای شهرداری خریداری شده و در این مدت حقوق مزایای کارمندان شهرداری بموقع پرداخت شده است.

به گفته وی؛ با پیگری‌های اعضای شورا سیستم صوتی در پارک مرکزی تعبیه شده و بانوان در این محل از ساعت ۶ الی ۸ ورزش صبحگاهی انجام می‌دهند. بزودی این سیستم صوتی در سایر پارک‌ها تعبیه خواهد شد.

نریمانی از بهسازی میدان الزهرا و میدان مرکزی خبرداد و افزود: میدان مرکزی در حال بهسازی است ما سعی کردیم با این تغییر بار ترافیکی دور میدان را کاهش دهیم.

وی افزود: بزودی فاز اول افزایش مساحت پارک لاله که ۸ هزار متر است آغاز و قرار است پل عابر پیاده در مسیر انتهای پارک تعبیه شود تا رفت آمد شهروندان در مسیر جاده براحتی انجام شود.
 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

اتمام مطالعات آب‌های سطحی شهر مینودشت/ شرط اجرای طرح منوط به تزریق اعتبار شد

نریمانی بیان کرد: کار تکمیل ساختمان جدید آتش نشانی بعد ۵ سال توقف بزودی به اتمام می‌رسد. در حال احداث کانال در چند محدوده شهر هستیم و برای اولین بار بعد از ۱۰ سال با مصوبه اعضای شورا کار مطالعات آب‌های سطی را در مدت سه ماه انجام دادیم که پس از تصویب نهایی بمنظور تأمین اعتبار به استان ارجاع شده است.

وی از اقدامات رفاهی برای مسکن مهر خبرداد و افزود: برای احداث مکان رفاهی ۳ هزار و ۵۷۵ متر مربع از اداره راه و شهرسازی زمین گرفته شد تا پارک احداث شود هم اکنون عملیات اجرایی آن آغاز شده وامیدواریم بزودی به اتمام برسد.

شهردار مینودشت گفت: در مواری هم به شهرداری خرده گرفته شد که چرا در ماه محرم بهسازی میدان مرکزی آغاز شده است؛ بعد از سه دوره مناقصه یکی از پیمانکاران اعلام آمادگی کرد و همین امر باعث شد تا بهسازی تعویق بیفتد.

انتهای پیام/

, اتمام مطالعات آب‌های سطحی شهر مینودشت/ شرط اجرای طرح منوط به تزریق اعتبار شد,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه