اخبار داغ

فرمانده سپاه نینوا گلستان خبر داد؛

خدمات‌رسانی سه‌هزار و ۶۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم گلستان

خدمات‌رسانی سه‌هزار و ۶۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم گلستان
سردار ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در عهد خدمت پایان ندارد؛ گفت: سه هزارو ۶۰۰ گروه جهادی در خط مقدم خدمت‌رسانی به مناطق محروم گلستان بسیج شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان در گفتگو با گلستان ما با اشاره به اجرای بیست و چهارمین مرحله رزمایش بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی گلستان اظهار کرد: در این راستا یکهزار و 800 بسته معیشتی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی بسیج را پیشتاز محرومیت‌زدایی و اقدامات جهادی دانست و افزود: رزمایش مومنانه محدود به کمک رسانی در روزهایی کرونایی نشده است و خدمات دهی به نیازمندان سرلوحه فعالیتهای بسیج و سپاه است.

,

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در خصوص فعالیت گروه‌های جهادی بیان کرد: میدان اقدام و عمل ۸۰ دانشجوی بسیجی برای محرومیت‌زدایی این بار در یک منطقه روستایی است که خدماتی نظیر آبرسانی، آموزشی، تربیتی، خیاطی، آرایشگری، نقاشی، بهداشت و درمان را برای رفع نیازهای مردم منطقه انجام می‌دهند.

,

ملک شاهکوهی با اشاره به اینکه کار‌های جهادی توقف‌ناپذیر است، افزود: گروه‌هایی که در قالب فعالیت‌های جهادی در مناطق محروم سازماندهی می‌شوند به مدت ۱۰ الی ۱۵ روز برای رفع نیاز‌های مردم پای کار هستند و این خدمت‌رسانی از روی جبر نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه