اخبار داغ

مدیرعامل شرکت پشتیبانی دام خبر داد؛

آغاز تهاتر گوشت قرمز با نهاده دامی در کشور

آغاز تهاتر گوشت قرمز با نهاده دامی در کشور
محسن سلامی از آغاز طرح تهاتر گوشت تولیدی دامداران با نهاده های دامی در چندین استان کشور طی هفته آتی خبر داد و گفت: این طرح با هدف کمک به تولید گوشت قرمز اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، محسن سلامی، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور امروز در حاشیه آیین افتتاح کارخانه فرآورده گیاهان دارویی در شهرستان شیروان با حضور وزیر جهاد کشاورزی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: طرح تهاتر گوشت با نهاده های دامی در حمایت از دامداران و با هدف کمک به تولید گوشت اجرایی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی افزود: این طرح در ابتدا از 4 استان که قطب دامپروری کشور هستند، آغاز می شود.

سلامی همچنین خرید و ذخیره‌سازی نهاده دامی را مناسب دانست و گفت: مشکلی در تامین این محصول وجود ندارد.

,
,
,

وی در بخش دیگر سخنان خود به طرح خرید حمایتی دام زنده از دامداران اشاره کرد و گفت: این طرح هم در برخی از استان های کشور در حال اجرا است و رویکرد ما حمایت از دامدار و ایجاد شرایط برای تداوم تولید و اشتغال در دامداری ها است.

,

وی خاطرنشان کرد: در این طرح دام سبک و سنگین با قیمت مشخص از دامدار خریداری می شود و اختیار تعیین قیمت دام زنده به استان ها تفویض شده است.

,

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور اظهارداشت: تعیین قیمت خرید حمایتی دام  زنده سبک و سنگین در تمامی استان های کشور توسط کمیته های استانی انجام می شود، دستور العمل خرید حمایتی به استان ها ابلاغ شده و طرح در حال اجرا است.

به گزارش عصراترک، سیدجواد ساداتی نژاد ، وزیر جهاد کشاورزی در سفر اخیر خود به خراسان شمالی که همراه هیات دولت  به این استان انجام شد از خرید تضمینی گوشت قرمز برای اولین بار در خراسان شمالی خبر داد.

,
,
,

ساداتی نژاد، سهم استان خراسان شمالی از تولید بخش کشاورزی در سال جاری را ۱.۶ میلیون تن برشمرد.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه