اخبار داغ

وزیر جهادکشاورزی:

صادرات دام آزاد است/ پرداخت تمام مطالبات گندمکاران تا هفته آینده

صادرات دام آزاد است/ پرداخت تمام مطالبات گندمکاران تا هفته آینده
سید جواد ساداتی نژاد با بیان اینکه شیوه نامه صادرات دام به استان ها ابلاغ شده است، گفت: صادرات دام آزاد است و برنامه ای مبنی بر ممنوعیت صادرات وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی امروز در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های حوزه کشاورزی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: رویکرد وزارت جهاد کشاورزی حمایت از صنعت دام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,


ساداتی نژاد افزود: برای مدیریت صادرات دام زنده از اهرم اختصاص عوارض بر صادرات استفاده می کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هدف از ما تولید محصولات صیفی در گلخانه ها است، گفت: با این هدف تلاش داریم تا اراضی فضای باز به کشت غلات و محصولات استراتژیک اختصاص یابد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در 8 سال گذشته در سطح کشور صنعت گلخانه داری رشد داشته است، اضافه کرد: تاکنون 440 میلیارد تومان در این بخش هزینه شده است و برنامه ریزی برای 4 هزار و 200 میلیارد تومان سرمایه گذاری در این بخش است.

وی خاطر نشان کرد: زمین مورد نیاز برای احداث گلخانه به صورت اقساطی در اختیار فعالان این حوزه قرار داده می شود.

ساداتی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به اختصاص 430 میلیارد ریال اعتبار برای سرمایه گذاری در بخش آبخیزداری خراسان شمالی خبر داد.

وی تحویل گندم به سیلوها در خراسان شمالی را 500 برابر سال گذشته عنوان کرد و گفت:  گفت : در حال حاضر 93 درصد از مطالبات گندم کاران خراسان شمالی پرداخت شده و تا هفته آینده تمام مطالبات گندم کاران این استان و کل کشور تسویه خواهد شد .

به گزارش عصراترک، سیدجواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی برای افتتاح و کلنگ زنی 8 پروژه کشاورزی، دامپروری و کارخانجات گیاهان دارویی امروز به خراسان شمالی سفر کرده است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه