اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی در آغاز رزمایش جهاد دامپزشکی :

اجلاسیه ملی جهادگران فردوس فرصتی برای خدمت رسانی به مردم است

اجلاسیه ملی جهادگران فردوس فرصتی برای خدمت رسانی به مردم است
فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت؛ اجلاسیه ملی جهادگران فردوس فرصتی برای خدمت رسانی به مردم محروم و منتفع شدن از خدمات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم آغاز رزمایش بزرگ جهاد دامپزشکی‌، اظهار کرد: اجلاسیه ملی جهادگران فردوس فرصتی برای خدمت رسانی به مردم محروم و منتفع شدن از خدمات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

وی افزود: شاید بحث و روز گروه های جهادی در تقویم ملی خالی بود که با بررسی های به وجود آمده بهترین روز ۱۳ شهریور سالروز زلزله فردوس و حضور مقام معظم رهبری در این حادثه است.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی بیان کرد: سال ۱۳۴۷ در زلزله فردوس دولت وقت که رژیم طاغوت بود هیچ کمکمی به مردم زلزله زده نکرد و حتی اگر کمکی انجام میشد را برگشت میدادند.

,

سردار مهدوی عنوان کرد: مقام معظم رهبری چند روز پس از زلزله در حالیکه هیچ مسئولیتی نداشتند با جمعی از طلبه ها به این منطقه آمده و با کمک های مردمی که به این منطقه منتقل شد حدود دو ماه در این منطقه خدمت رسانی داشتند.

,

وی به مقایسه خدمات دولت قبل و بعد از انقلاب به مردم اشاره کرد و گفت: قبل از انقلاب اگر حادثه ای رخ میداد رژیم طاغوت به مردم کمک نمیکرد اما بعد از انقلاب خدمات رسانی به مردم بسیار خوب و در کوتاه ترین زمان انجام شود برای نمونه میتوان به حادثه خروج قطار از ریل در طبس اشاره کرد که در کوتاه ترین زمان مسئولان استانی و کشوری در منطقه حضور یافته و خدمت رسانی کردند.

,

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی به جهاد تبیین اشاره و عنوان کرد: از گروه های جهادی درخواست میشود اقداماتی که در راستای محرومیت زدایی انجام میشود بیان و به اطلاع مردم برسد.

,

سردار مهدوی بیان کرد: با پیگیری های انجام شده از سوی مسئولان استان و استاندار برای کاهش محرومیت استان تلاش میشود.

,

وی افزود: از گروه های جهادی درخواست داریم این رزمایش ها و فعالیت های جهادی مختص به چند روز نباشد و در تمام سال ادامه دار باشد تا مردم بیش از این از وجود گروه های جهادی بهره ببرند.

,

مهدی جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی نیز در این مراسم اظهار کرد: خراسان جنوبی دارای طولانی ترین‌ مرز مشترک  با کشور افغانستان است و گروه های جهادی  در این مرز حاضر خواهند شد.

,

وی خطاب به گروه های جهادی افزود: با حضور در مناطق کم برخوردار استان، در کنار جهاد اقتصادی، جهاد تبیین را نیز مدنظر داشته باشند.

,

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد دامی در استان وجود دارد و صنعت دام استان در کشور حرف برای گفتن زیاد دارد.

,

جعفری عنوان کرد: این در حالیست که دارد هزینه تولید در این استان به دلیل فاصله طولانی با مرکز استان، خشکسالی های طولانی و کاهش راندمان بهره وری بسیار بالا است.

,

وی با اشاره به حضور جهادگران دامپزشکی در استان اظهار کرد: در رزمایشی که به این‌ منظور از امروز آغاز می شود ۱۶۰ گروه جهادی در ۱۱۵ منطقه از ۱۱ شهرستان به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

,

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی عمده فعالیت های این گروه های جهادی شامل واکسیناسیون، سم‌پاشی، ضدعفونی، درمان و آموزش های ترویجی دانست و گفت: ۱۷۷ هزار و ۵۶۹ راس دام در این رزمایش تحت پوشش قرار می‌گیرند.

,

جعفری عنوان کرد: گروه های جهادی دامپزشکی از استان های خراسان رضوی، سمنان، اصفهان، یزد، کرمان، تهران، قزوین و خراسان‌جنوبی هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه