اخبار داغ

خطیب جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه مطرح کرد؛

سکوت مسئولین در مقابل فتنه ظلم به جمهوری اسلامی است/ دولت سیزدهم در خدمت رسانی سرعت عمل دارد

سکوت مسئولین در مقابل فتنه ظلم به جمهوری اسلامی است/ دولت سیزدهم در خدمت رسانی سرعت عمل دارد
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قدس پور گفت: یکی از کارهای خوب دولت پرداختن به حل مسائل و مشکلات موجود در کشور و وارد نشدن به حواشی موجود و عدم واکنش نسبت به انتقادات و قضاوت های نادرست برخی از رسانه ها و مسئولین پیشین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قدس پور امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به نقش هیئات و مجامع مذهبی در اشاعه فرهنگ حسینی و جمع کردن عموم مردم پای دستگاه سیدالشهدا گفت: این نقش مراکز بسیار مهم و ارزشمند است و بار بزرگی بر دوش هیئات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به نقش مهم اربعین حسینی در جامعه اسلامی، تأکید کرد: رشد جامعه زمانی اتفاق می افتد که عموم مسلمانان و حتی غیر مسلمانانی که فطرت خداجویی دارند، حرکت کنند و اربعین ظرفیت این حرکت در سطح بین المللی را دارد.

,

وی با اشاره به ارزش غیرقابل شمارش زیارت سید الشهدا تصریح کرد: نقش اربعین حسینی و پیاده روی اربعین در خیزش و تحرک لایه های پایین ایمانی در حدی موثر است که می تواند مقدمه ساز ظهور شود.

,

قدس پور با تبریک فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند، گفت: باید به مردم که با انتخاب درست دولت و کابینه سیزدهم، نشان دادند که در همه عرصه های داخلی و خارجی، فرق می کند که چه کسی رئیس جمهور باشد.

,

امام جمعه این هفته سمنان با اشاره به نقش پر رنگ دولت سیزدهم در سیاست خارجی و ارتباط با همسایگان، عنوان کرد: عضویت ایران در مجامع و معاهده های مهم بین المللی و بازگشت سفیران کشورها به ایران نشان دهنده قوت دیپلماسی خارجی بدنه دولت است.

,

قدس پور با تشریح اهمیت حفظ سرعت عمل دستگاه های دولتی و اجرایی در خدمت رسانی به مردم، یادآور شد: از نقاط قوت دولت سیزدهم سرعت عمل در خدمت رسانی به مردم و حضور همیشگی در میدان است.

,

خطیب جمعه این هفته سمنان در ادامه بیان کرد: مدیریت کارتابلی با مدیریت جهادی و دلسوزانه بسیار متفاوت است و به عنوان یک نمونه این تفاوت در روزهای تغییر قیمت ها در مدیران استان سمنان که تا نیمه شب در حال رصد و کنترل درست قیمت ها بودند، مشاهده شد.

,

وی با اشاره به جوانگرایی دولت سیزدهم در انتصاب مدیران و وزیران، افزود: علیرغم دولت قبلی که یک دولت پیر و خسته و ناتوان در حل مشکلات بود، هم اکنون تیم جوانی به دولت تزریق شده است.

,

قدس پور با بیان وجود اولویت های درست در دولت سیزدهم، عنوان کرد: یکی از کارهای خوب دولت پرداختن به حل مسائل و مشکلات موجود در کشور و وارد نشدن به حواشی موجود و عدم واکنش نسبت به انتقادات و قضاوت های نادرست برخی از رسانه ها و مسئولین پیشین است.

,

امام جمعه موقت سمنان با اشاره بر لزوم کاهش نقدینگی در جامعه برای کنترل تورم، اظهار کرد: در دولت قبل آنقدر اسکناس چاپ و خلق نقدینگی شد که هنوز شاهد وجود مقادیر زیاد اسکناس های نو با امضای مدیران قبلی بانک مرکزی هستیم.

,

قدس پور ضمن تبریک به استاندار سمنان بابت برگزیده شدن به عنوان استاندار نمونه در کشور، ابراز داشت: مدیران همه بخش ها و دستگاه های اجرایی و دولتی باید با زبان، عمل و اعتقاد قلبی خود با دولت کنونی همراهی کنند.

,

خطیب جمعه این هفته سمنان، با اشاره به رخدادهای اخیر کشور عراق، گفت: از زائران ایرانی که عازم پیاده روی اربعین حسینی هستند، می خواهم در مورد مسائل رخ داده در عراق با برادران ایمانی عراقی خود وارد بحث نشوند چراکه این یک مسئله داخلی در کشور عراق است.

,

وی با اشاره به تدبیر و حرکت هوشمندانه آیت الله حائری در کور کردن چشم فتنه در حال وقوع در کشور عراق، اذعان داشت: نقش نیروها و کشورهای خارجی مانند انگلیس و آمریکا در رخ دادن آشوب های اخیر عراق مشخص است و امیدواریم مقتدی صدر به سخن مرجعیت بیدار عمل کرده و‌ به پیروی از رهبر انقلاب روی آورد.

,

قدس پور با بیان اینکه عملکرد موسوی در فتنه ۸۸ مستحق احکام سنگین قضایی و اعدام بود اما نظام جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب با رأفت اسلامی با او برخورد کردند و همچنان با انتشار بیانیه های سخیف و توهین آمیز در حال سؤاستفاده از این رأفت است؛ تصریح کرد: سکوت و عدم اعلام موضوع افرادی همچون علی لاریجانی، ناطق نوری و حسن خمینی و رئیس جمهور دولت قبلی اعلام رضایت و شراکت در فتنه و ظلمی است که توسط این افراد به نظام جمهوری اسلامی می شود.

,

امام جمعه موقت شهر سمنان با اشاره به وضعیت به هم ریخته کنونی کشورهای اروپایی گفت: اقتصادهای به ظاهر ایده آل و محکم دول اروپایی با کمی تحریم گاز از سوی روسیه، در هم ریخت در صورتی که کشور ما با وجود همه تحریم ها و مشکلات و اقتصادی در کشوره از امنیت و فراوانی برخوردار هستیم.

,

وی ضمن یادآوری تحریم ناجوانمردانه کشور در زمینه دارویی به خصوص پانسمان بیماران پروانه ای توسط کشورهای اروپایی، گفت: کشورهای غربی از تحریم به عنوان یک ابزار استفاده کرده و در جایی امری بر خلاف خواسته آنان صورت پذیرد؛ دست به تحریم خواهند زد.

,

به گزارش مرآت، میز خدمت نماز جمعه این هفته شهرستان سمنان با حضور مدیران کل منابع طبیعی محیط زیست و میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان برگزار شد.

,

همچنین پیاده روی جاماندگان اربعین ساعت ۱۰ صبح مصادف با روز اربعین حسینی از میدان امام رضا(ع) تا مصلی سمنان برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه